Snakehead!

Nå har den levd på mygglarver ganske så lenge, å nå må jeg gi så mye om gangen, å det har jeg ikke rå til i lengden.. Hehe
Så om det er noen som har noen tips til hva jeg kan gi den, så hadde det vært kjempe fint! Den er nå ca 15cm lang!
Er ikke mygglarver litt smått til fisk med så stor kjeft? Har du sett på annen mat de har i frysedisken på dyrebutikken? Kanskje oksehjerte er noe. Ellers kan du jo gi rå fiskebiter, pillede reker osv
Lisbeth
Er ikke mygglarver litt smått til fisk med så stor kjeft? Har du sett på annen mat de har i frysedisken på dyrebutikken? Kanskje oksehjerte er noe. Ellers kan du jo gi rå fiskebiter, pillede reker osv

Var ikke det når jeg fikk den som yngel. Hehe
Da må jeg på handle tur i morgen. se om jeg får tak i noe!
Hva burde jeg gå for evt?
Mener ikke å virke kvass, men hvis det begynner å bli dyrt å fôre den nå, og den kun er 15cm, så bør du vurdere hva du skal gjøre når den passerer 50cm (hvis det er en av de største artene), de spiser enormt som store.
ett godt tips er nok reker fra first price eller liknende billigmerke.
ikke umulig den tar i på blåskjell osv, evt også meitemark.
Av mangel på noe annet har min fått scampi som jeg delt litt opp.
Det ser ikke ut til at den har noe imot det:o)
Den er omtrent på størrelse med din.
Har forøvrig tenkt på å lage oksehjertefôr etter en oppskrift jeg fant her på akvaforum.
Ser ut til at den er bedre enn det man kjøper i butikk siden den inneholder gelatin og dermed ikke lager så mye grums i vannet.
Har tenkt på å selge unna litt, hvis det er noe interesse for det...
Skal man først lage, kan man like godt lage en stor posjon.
Det er hvertfall best å gi rå reker, om man får tak i det.
Takker for alle gode svar!
Ble reker og oksehjerte, så skal prøve det i morgen
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap