Lurer på om jeg har blitt litt lurt..

Hei jeg kjøpte noen planter på tropehagen her om dagen i alt 4stk (2 echinodorus ozelot å 2 echinodorus tropica marble queen) men da jeg skulle betale ble jeg VELDIG paff.. ozelot kostet 105 kr pr plante å den andre 168kr pr plante.. Jeg fikk meg ikke til å si at jeg ikke skulle ha de så jeg tuslet slukøret hjem å tenkte jaja plantene var jo fine da å litt mer enn en vanlig sverdplante.. men klarer ikke helt å kvitte med med den "du er blitt lurt" følelsen.. noen som har noen synspunkter på dette?? har jeg blitt lurt eller er disse plantene generelt dyre??
Plantene er ofte priset etter størrelse og kvalitet... Man kan godt få planter til halvparten, av den prisen du nevner, i butikk, men da er de gjerne ikke så store.

Forresten, den til 168 høres veldig dyr ut uansett størrelse, men kanskje akkurat den varianten er sjelden?

Uansett ville jeg gapt litt dersom jeg måtte betale full pris når man handler for så mye samlet. Husk at det er lov å prute.
Du har ikke blitt lurt etter min mening. Dette er prisgrupper som Tropica har satt (regner med det var Tropicaplanter), og Tropehagen har faste priser i forhold til prisgruppene. Hadde plantene vært litt stusselig hadde du selvsagt kunne bedt om å få de til en annen pris. Hadde nesten vært billigere for deg om du hadde tatt 3 av hver, ettersom det er kvantumsrabatt hvis man kjøper 3 av samme gruppe.
Vil heller ikke si at du ble lurt. Tropicaplanter er gjerne dyre og butikken står jo også egentlig fritt for hvor mye de vil ta for varene sine.

Du blir jo ikke lurt om du handler varer hos Deli de luca selv om de tar skyhøye priser for samme vare du får billigere på rema...
ok, ble vel ikke lurt men jeg synes at betjeningen godt kunne iformert om pris å kvantumsrabatt.. men plantene er veldig fine de, klager ikke på det for de var veldig flotte å jeg har ikke sett de i butikk før.. men har heller aldrig vært ute for sånne priser på planter, hvis det ikke er snakk om STORE-moderplanter for eksempel.. dette er flotte planter på størrelse med en "vanlig sverdplante" å står i disse vanlige små svarte plast"koppene".. menmen jeg liker plantene veldig godt men hadde nok styrt unna hvis prisen stod noe sted men jeg ble så paff når jeg kom til kassen at jeg ble helt stum.. ble verken pruting eller en bemerkning om prisen.. kansje like greit 8-) får skrive det bak øret, shit happens også er jeg jo en erfaring rikere 8-)) å ja det er tropica planter..
kjellvis
ok, ble vel ikke lurt men jeg synes at betjeningen godt kunne iformert om pris å kvantumsrabatt.. men plantene er veldig fine de, klager ikke på det for de var veldig flotte å jeg har ikke sett de i butikk før.. men har heller aldrig vært ute for sånne priser på planter, hvis det ikke er snakk om STORE-moderplanter for eksempel.. dette er flotte planter på størrelse med en "vanlig sverdplante" å står i disse vanlige små svarte plast"koppene".. menmen jeg liker plantene veldig godt men hadde nok styrt unna hvis prisen stod noe sted men jeg ble så paff når jeg kom til kassen at jeg ble helt stum.. ble verken pruting eller en bemerkning om prisen.. kansje like greit 8-) får skrive det bak øret, shit happens også er jeg jo en erfaring rikere 8-)) å ja det er tropica planter..

He he, dumt du ble så paff for det er lov å klage på prisen, prute eller trekke seg fra kjøpet
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap