Cory panda uten svart ryggfinne.

Hei. jeg har bestandig sett på den ene pandacoryen min og syns det har vært noe som ikke har stemt med den. Og det oppdaga jeg i går. Den har ikke svart ryggfinne og er mye større enn de andre. Har hatt de lenge nå men først nå oppdaget jeg at det var det som jeg har sett og følt på ikke var riktig. Er dette normalt og er det flere som har opplevd det samme.? Skal prøve å få lagt ut et bilde av den etterhvert.
kanskje den bare har en "feil", eller kanskje det er en anne type corydoras?
Jeg tenkte kanskje det kunne være en kryssning i og med at den er mye større enn de andre også. De er kjøpt i dyrebutikken som små alle sammen.
Det må være en annen art. Det hender at det blir litt rot i butikksakvariene
Men hvilken art er det som er identisk med pandaen og som ikke har svart ryggfinne.? Tok bilder i sted men de ble ikke vellykket. Den er litt sky og det har den alltid vært i forhold til de andre. Mystisk. Hiver meg på apparatet igjen og prøver.
Har fått tatt bilde av den skye skapningen min. Det vises sånn noenlunde ihvertfall. Håper noen eksperter på coryer kan gi en forklaring på dette.
Jeg synes det ser ut som en panda jeg. Mine har svært ulik "svarthet" på flekkene sine.
Her er det lite med svart. Man kan se litt mørkere farge helt inne ved ryggen. Jeg tror også det er panda men ville vært morsomt å finne ut om det forekommer at finnene blir lyse på de.
Det er en Corydoras panda, sannsynligvis en del eldre enn de andre du har.
Mine varierer også veldig mht hvor beksvarte de er i flekkene sine. Noen er mere grå enn andre. Variasjonene kan være ganske store, blant annet kan det avhenge hvorfra den kommer (land) og er oppdrettet kommersielt.
Tilfeldig bekjentskap
© Christian Alfredsson
Reklame for plussmedlemskap