Forslag til corydorasbøker

Det finnes en del bøker om C. mallene så jeg lurer på om det finnes noen favoritt-bøker? Jeg liker egentlig best å lese på norsk, men ser at det kan bli vanskelig..:/ Jeg har selv C. Sterbai, så om det er spesielle med disse så hadde det vært enda bedre
Da bør du sjekke ut corydoras boka til Ian Fuller, den er på engelsk men skal være veldig bra.
Det er nok mest å finne på engelsk når det gjelder Corydoras-bøker. Har sett en på svensk, en tynn bok som heter "Min pansermal", forfatter Frank Schäfer.
(original tittel "[URL=http://www.alibris.co.uk/booksearch?qwork=-393602725&matches=1&author=Frank+Schaefer&browse=1&cm_sp=works*listing*title]My Corydoras[/URL]").

Ellers er disse 3 bøkene anbefalt (ordner du deg PayPal konto kan du bestille dem derfra).

Identifying Corydoradinae Catfish (forfatter Ian Fuller)

Breeding Corydoradinae Catfish
(forfatter Ian Fuller)

Corydoras Catfish - An Aquarists handbook
(forfatter Derek Lambourne)

Du finner muligens noen boktips fra denne listen hos Planetcatfish også.

PS!
De to nevnte bøkene av Ian Fuller er mine yndlingsbøker Men, en del av bildene i dem er gamle og tatt med langt dårligere kamera enn hva som finnes i dag. Så en del av bildene imponerer ikke stort, selv om de selvsagt ikke er så dårlige at man har problemer med å ser hva de forestiller altså



Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap