Corydoras i 54 liter?

Hei, jeg har et 54 liter akvarie med en kampfisk og en ancistrus samt noen sandsnegler. Har grov biltemasand. Men det jeg lurer på er om jeg kan ha 5-6 corydoras i et såpass lite akvarie?
Det kan du, om du velger en av de mindre artene
Ja, det kan du

Innreder du karet med noen planter og røtter som gir overheng, vil de trives godt.

Inaktiv bruker
Du kan ha Pygmecory, som passer veldig bra i ett 54L De er veldig sjarmerende og man smelter når man ser dem. ^^
Jeg syns pygmeene så litt kjedelige ut, og har mest lyst på noe i denne duren. De er utrolig kule! Har en litt kjedlig rot i akvariet nå, i tillegg til 4 forskjellige planter, men skal finne en bedre rot om en måneds tid. Men blir 54 liter for smått for en slik?
Inaktiv bruker
Pygmeene er kjedelig på bildet, men irl er de kjempekule, man blir helt fortryllet av dem.
Plussmedlem
Skulle ikke tro at den blir noe problem i en 54 liter. Bare sørg for at du har filter nok....
Lykke Da skal jeg se om de har noen neste gang jeg skal til Ålesund, siden den lokale dyrebutikken har dårlig utvalg..
En gruppe med 6-10 stk vil gå bra.Gjør som Janne sier,og du er i boks.
Har sterbai i 54 ltr. De har ynglet og koser seg storveis.
En stor rot og fin sandbunn så kommer du langt!
Ingen problem
Halla!

Har sjøl Corydoras Habrosus i en 31 liter. Utrolig sjarmerende skapning denne også. Og mye kulere enn pygmaeusene

Mvh JRR
Da blir det kanskje kjøp på tirsdag Skulle hatt en rot med en gang da..
Hva ligger normalt prisen på forresten?
Røtter får du fra femtilappen og oppover. Jo større, jo dyrere
Inaktiv bruker
Det kommer også litt an på sort. Red Moor er dyrere enn Mangroverøtter. Men gå på Aquamanias, Petworld og Webzoo de har mye røtter i forskjellige priskladder.
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap