Her kan du legge ditt bidrag til fotokonkurransen februar 08

Her kan man legge sitt bilde som vi så håpefult trodde skulle komme med. Bilder som kom med kan også legges her det er opp til hver enkelt. Her kan vi gi hverandre ros og ris eller bare nyte synet av masse nydelige bilder.Jeg hopper i det og her er mitt bilde.
Her er mitt bilde... Syns det ble fint jeg
Her er mitt, som ikke kom med. Er nok kansje på kant med tema?

[External Image]

E
Første gang jeg har sendt inn nå bilde, kom ikke med da men
Dette var mitt bidrag, bilde er tatt i Bluereef aquarium i newcastle










Erlend D Bertelsen
Her er mitt, som ikke kom med. Er nok kansje på kant med tema? [IMG]http://i242.photobucket.com/albums/ff110/erlenddbertelsen/Konk_2_1.jpg[/IMG] E
Var det et spesielt tema i fotokonkurransen?
må bildene være av privat eide fisk og akvarier?
venus
må bildene være av privat eide fisk og akvarier?

Nei. Vi har blandt annet hatt ett vinnerbilde fra ett offentlig akvarie (mars 2007).

Reglene for konken finner du her. Ett evt tema for konkurransen, vil alltid være opplyst mer enn tilstrekkelig til at alle fotografer burde se det

Steike flott fisk, Erlend! Lysten til å fiske kan jo våkne av mindre enn dette
Her var mitt bidrag. Min enslige rosentetra, Adonis.

Når en ser alle de gode bidragene blant de som ikke kom med så føler jeg meg i godt selskap

[External Image]
Erlend D Bertelsen
Her er mitt, som ikke kom med. Er nok kansje på kant med tema? [IMG]http://i242.photobucket.com/albums/ff110/erlenddbertelsen/Konk_2_1.jpg[/IMG] E


hvordan får du så fin og mørk bakrund??

noe du gjør på photoshop eller er d bare at det er mørkt i rommet??
og jo kjempe fint bilde
Her er mitt bilde,en drektig L-66.
Alenate
Her er mitt bilde,en drektig L-66.
Drektig er den nok ikke, siden eggene er ubefruktet
Men rognstinn, det kan en vel trygt si at denne madammen er
Tante Astrid
Her var mitt bidrag. Min enslige rosentetra, Adonis. Når en ser alle de gode bidragene blant de som ikke kom med så føler jeg meg i godt selskap ;)


Var ikke så verst det bildet der, men et av de bildene som gjør seg med 1 minutt i bildebehandlingsprogram, som demonstrert.

[External Image]
biXen
Var ikke så verst det bildet der, men et av de bildene som gjør seg med 1 minutt i bildebehandlingsprogram, som demonstrert.


Takk, Bixen!

Setter inn originalbildet så du får se at jeg har jobbet litt med det ihvertfall. Bildet var ikke så voldsomt bra i utgangspunktet og jeg har dessverre hverken bra nok bildebehandlingsprogram eller nok kunnskap om bildebehandling til å få det særlig bedre. Får øve meg mer

[External Image]
Frank Angell
[QUOTE=Alenate]Her er mitt bilde,en drektig L-66.
Drektig er den nok ikke, siden eggene er ubefruktet
Men rognstinn, det kan en vel trygt si at denne madammen er

Så sant som det er sagt
Dette var mitt bilde. Hadde egentlig ingen virkelig gode bilder, men syntes det var artig at denne karen ble stående helt stille i et lite sekund. Tatt uten blitz og det er vel et av en haug hvor det finnes noe annet enn planter som ikke har blitt uklare

Fikk nytt kamera på mandag, så er vel en fare for at det blir ett bedre bidrag i mars
Mitt var nok for mye refleks til å komme med
RunarH
Mitt var nok for mye refleks til å komme med:(


Jeg liker dette bildet veldig godt! Synd med refleksene, men kanskje du greier å overtale disse to til å stille opp ved en senere anledning
Ja, har ikke noe bra kamera selv, så låner broren min sitt når han er hjemme. Får håpe de har lyst å posere for kameraet neste gang han kommer hjem. Har forresten to bilder i basen som er tatt med mobilkameraet:P
her var mitt bidrag, første gang jeg ble med i konken.
synn jeg ikke ble trokket ut til å være med.
men sånn er det, kommer ikke til å slutte å prøve likevel...

bildet er av mine oscar yngel. der de krangler litt om plassen...
artig bilde egentlig.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap