Jippi - kuhliiene er der enda :)

Jeg er så glad !!!! Trodde bare jeg hadde 4 kuhliier igjen av 11-12. (prikksyke og varmekur).

Men i dag da jeg rensket opp i akvariet, så dukket det sannelig opp 6-7 stykk !!! Ikke så lett å telle dem, men mange av de iallefall. Er så glad

De er søte, og ganske små. Kanskje 5 mm tykke, og 5 cm lange.

Her er noen bilder av dem [External Image]
Inaktiv bruker
Kult. Mine er mer fremme om dagene, kanskje fordi de har forsynt seg av ALL yngelen... -.-
fine de der,men har ingen selv

butikken her har det ikke.
Tror mine syntes det var DEILIG med kaldere vann De myldret rundt i dag - utrolig koselig
Larsern
fine de der,men har ingen selv :( butikken her har det ikke.


Jeg syntes alle slike var ekle før, men det var fordi jeg bare såg store åler i butikken. Jeg liker fremdeles ikke åler, innegrodd panikk fra jeg var liten . Men disse kuhliiene var så små, og så søte, og så ble det kuhliier
ja dem ser kule ut da,må ha noen sånne...gjør de noen nytte for seg i akvariet da?

hadde øreål,aldri mere,de krøp jo ut.
Inaktiv bruker
Det er som lange coryer. De graver i sanden og mine spiser snegler som er så små at de kan svelge dem hele. ^^
pets snegler også eller
De myldrer nå rundt i sanden, minner mye om coryer ja. Om de tar snegler vet jeg ikke for sneglebarna mine er nok for store. Men døde snegler spiser de nok sikkert på.
sessan
Jeg er så glad !!!! Trodde bare jeg hadde 4 kuhliier igjen av 11-12. (prikksyke og varmekur). Men i dag da jeg rensket opp i akvariet, så dukket det sannelig opp 6-7 stykk !!! Ikke så lett å telle dem, men mange av de iallefall. Er så glad :-) De er søte, og ganske små. Kanskje 5 mm tykke, og 5 cm lange. Her er noen bilder av dem :-)[IMG]http://akvaforum.no/images/forum/20459_120212230246_1.jpg[/IMG]


å, så bra
håper disse koser seg

vet dette ikke har noe med khulii'ene å gjøre men hvordan får du bildet så stort?(liksom inn i teksten?)
Skal prøve å forklare.

Først så legger jeg inn bilde på vanlig måte, og poster innlegget.

Så går jeg inn på mitt eget innlegg og velger "endre på innlegg" funksjonen. Da kan man endre tekst osv.

Da kommer skrive ruten opp. Og under så kommer bildene man har lagt inn opp.

Hvis du da klikker på bildet, så får du opp en stor utgave av bildet. Øverst der, så er bildets "adresse".

Du klikker på adressen så den blir markert blå, og kopierer med høyre musetast. Lukk det vinduet.

Så går du inn der hvor teksten din er. Der ser du fire knapper, Bred, Kursin, et tegn for link, og et bilde symbol.

Klikk på bildesymbolet. Da får du opp et felt, hvor du limer inn bildets adresse (som du nettopp kopierte).

Da blir det laget en helt ny adresse for bildet, som inneholder kommando for at bildet skal legges inn i selve testen.

Post innlegget ditt på ny, og så vil du få det opp slik som jeg har fått opp kuhlii bildet

håper det ble forståelig. Det ER ikke så vanskelgi, men ikke lett å forklare med få ord hehe



tuuuuuuuuusen takkkkkk
har lenge lurt på hvordan jeg gjør dette
Lisbeth
grunden til at jeg brukte 'sitat' knappen var fordi det jeg urte på ikke hadde noe med forumet å gjøre, så var bare det

ha en fin dag alle sammen
Tilfeldig bekjentskap
© Trond Gimre
Reklame for plussmedlemskap