Fotokonken januar 2007

Plussmedlem
Vi er litt treige i starten i januar... :-P Men no har vi opna for mottak av bilde til fotokonken i januar!
Premien er ikkje spikra enda, men det kjem vi tilbake til!
Plussmedlem
Premien er på plass. Eit gavekort på 300 kroner frå Tropefisk! 7 bilde er mottatt så langt. Det er plass til mange fleire!

Mitt bidrag er innsendt

Jeg gir aldri opp! *he-he*
Hei!

Tenkte kanskje jeg skulle melde meg på

Jeg har et bilde som en i familien min har tatt når har var å dukket.
Kan jeg sende dette bilde inn?

Mvh Cassandra
Akvarium jenta ;o)
Hei! Tenkte kanskje jeg skulle melde meg på:D Jeg har et bilde som en i familien min har tatt når har var å dukket. Kan jeg sende dette bilde inn? Mvh Cassandra

Nei, det kan du dessverre ikke. Reglene er klare på det punktet.

Ok;o)

Da vet jeg det

Mvh Cassandra
Jeg har meldt meg på igjen =D Stund siden sist nå, men med nytt kamera til jul er jeg på plass igjen
20 bidrag er til nå kommet inn! Fristen for innsending av bidrag går ut fredag 12. januar.

35 bidrag er kommet inn til nå! Fristen for deltakelse går ut om drøye 24 timer!

42 bidrag er til nå kommet inn Fristen går ut fredag kveld kl. 21.
Ikke så mange timene igjen til fristen for innsendelse av bidrag går ut!

49 bidrag er til nå kommet inn!
Blir visst kvasst denne runden ja :o
Er glad det ikke er jeg som sitter å skal ta de vanskelige avgjørelsene om hvilke bilder som kommer med eller ikke!

Det må være en tung jobb, det!!
Hele 53 bidrag ble sendt inn før fristen gikk ut kl. 21 i kveld. Det er et av de høyeste tallene vi har sett til nå! 20 bilder er valgt ut til å delta i denne runden.

Over 100 AF-medlemmer har avgitt stemme i fotokonken til nå! Har du?

Jepp Nå er det stemt her å.

Men syns jeg har sett noen av de bildene før i fiskebasen... :S

Jaja...

Mvh Cassandra
Akvarium jenta ;o)
Men syns jeg har sett noen av de bildene før i fiskebasen... :S Jaja...:) Mvh Cassandra

Ta å skjekk dette ut, om det er tilfelle, send da mail til oss på bakrommet om hvilke bilder som eventuelt er juks

Husk også at mange motiver kan være ganske like, selv om det er vidt forskjellige fotografer\ fisker som har vært i aksjon
Akvarium jenta ;o)
Men syns jeg har sett noen av de bildene før i fiskebasen... :S

Mente å dra kjensel på et par jeg også, men da jeg sjekket de ut viste det seg at det bare var noe som liknet veldig
Det var visst noen som lignet veldig
Saken er avklart...;D

Mvh Cassandra

Lykke til alle sammen!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap