Bruker dere flere forum?

Tenker da mest på fiske-relaterte, men også andre forum

Jeg er kun her ang norske fiskesider, men jeg er endel innom engelske Tanganyikasider og noen svenske, men der er jeg kun aktiv hvis det er noe spesifikt jeg lurer på.

Ellers er jeg ganske aktiv i et "jenteplapre"- forum

Dere andre da?
hei, er admin i dette forumet: http://fisk.diskusjonsforum.no jeg er da ganske fornøyd med det!!
Dette er det eneste akvarie-forumet jeg er medlem i. Men ellers bruker jeg Borettslaget sitt forum. Helt supre, begge forumene
Så lenge det er liv i leiligheten , så er jeg pålogga begge steder... Kan ikke gå glipp av noe.... ;D
Men må innrømme at jeg ikke sitter med pc'n hele tida likevel.... Går litt til og fra...
Pc'n er midt i ruta mellom akvariet og kjøkkenet... Kunne hatt løpestreng
Emil
Regner med at du vet du har skrevet linken galt helt nederst under innlegget ditt... Du har skrevet duskosjon i stede for diskusjon.

Ellers bruker jeg dette i 99% av tilfellene, men er inne hos konkurrenten i blandt. Liker ikke designet der inne, så valget er lett på hva som er favorittforumet mitt.

Dette mest. Konkurrenten av og til. Og så hender det jeg kikker i noen ciklideforum som er engelskspråklige.

Ellers:
Norsk forum for bilen min (Mazda MX-5/Miata klubb).
3D Realms (spillutvikler) sitt forum.
Forskjellige webutviklingsfora

Men det jeg besøker oftest er nok AF for tiden. Noen andre forum blir det også av og til, drifter et selv, men gidder ikke være så aktiv lengre.
Aggi
Men må innrømme at jeg ikke sitter med pc'n hele tida likevel.... Går litt til og fra... Pc'n er midt i ruta mellom akvariet og kjøkkenet... Kunne hatt løpestreng ;)

Sånn er det her og. Ruta mi er som følger; rommet med reolen, stua med lap-toppen, kjøkkenet, lap-top, badet, reolen, lap-top osv.osv. Har reolen i boden ved badet, og etter at jeg fikk den inn der må jeg innom hver gang jeg er på badet, på vaskerommet, på mitt rom, på ungenes rom, så alt tar så mye lenger tid enn vanlig. Vil også presisere at jeg ikke er på maskinen selv om jeg er pålogget *gliz*
Tja jeg leser rimelig ofte og skriver litt i dykkerelaterte forum. Ikke ofte jeg skriver egentlig. Ellers streifer jeg innom et annet akvarieforum, men jeg nekter å la meg registrere så jeg skriver ikke der.
AF er best, ingen protest!! Bruker dette forumet når det gjelder fisk og slikt, har snust innom konkurrentene, men må si jeg liker ikke designet - klarer ikke å finne frem der :P Sikkert bare en vanesak, men,men....
"Tro til Dovre faller"

Jeg fulgte med på flyttelasset da dette forumet ble startet (nesten)...og har vært her siden. Meldte meg ut av det forrige i ren protest da omleggingen tok så laaaaaaag tid, å det ble "umulig" å bruke...

Føler ikke det store behovet for å være med andre steder siden jeg er så fornøyd med tingenes tilstand her.
Skriver stort sett kun her(99,99%), selv om jeg er registrert på en hel haug med forumer rundt om i verden. Men det går jo ann å lese, uten at man må dælje løs på tastaturet her gang

Forumer ut over akva-hobbyen er jeg lite aktive med, tia strekker rett å slett ikke til. Og for den del, om jeg hadde mer nett-tid tilgjengelig, ville jeg vel brukt den her det er best å være, uansett
Hva heter konkurenten(e)?
Skal uansett forbli her
Janern
Hva heter konkurenten(e)? Skal uansett forbli her ;)

Ta en titt i lenkesamlinga, så finner du en del adresser
Jeg er nesten utelukkende på dette forumet, selv om jeg er medlem på flere. Det eneste forumet som kan være aktuelt å bruke noe særlig utenom dette, er the Puffer Forum. Så langt har jeg skrevet kun ett innlegg der...
Glemte å nevne at jeg er på diverse utenlandske forum (coryfokuserte), men de gjelder vel ikke. Er jo dette som gjelder! *glis*
Enig, AF er best - ingen protest :)
Liker designet, mulighetene, aktiviteten, basene og "folka" her aller best, og kjøp/salg/bytte går jo så det suser
Jeg hang litt hos "konkurrenten" med lignende navn, før, men syntes omleggingen trakk i langdrag og ny løsning som ikke er søkbar funker dårlig. NA er en fin nummer to, mer komplimentær enn konkurrerende til denne. Vet også litt om dem som står bak - fine folk, ekte dyrevenner!
Er registrert på et annet fiskeforum, men er der lite, da jeg får mer svar og hjelp her inne.

Av andre typer forum, så driver jeg selv to; et lukket jabbeforum, og et mammarelatert, og så er jeg forholdsvis aktiv på et større mammaforum.
Leser Aquatic Plant Central, AquaticQoutient og Planted Tank Forum. Mest de tradene som viser oppsett og utvikling av kar steg for steg.
Kjetil L
Leser Aquatic Plant Central, AquaticQoutient og Planted Tank Forum. Mest de tradene som viser oppsett og utvikling av kar steg for steg.

Disse hørtes spennende ut!
Ligger disse nettstedene i lenkesamlinga?
Det er rene planteakvarieforum. Jeg kan sende de inn til linksamlingen. For å virke skikkelig krever de at man registrerer seg som bruker. ( Jeg sjekket, de ligger allerede i linksamlingen).
Jeg er innom her og Nettakvariet hele tiden

Begge er veldig gode, men Nettakvariet scorer høyest hos meg.
Men begge to har sine gode sider.

En ting som irriterer meg grassat her er at jeg ikke får opp "nye innlegg siden siste innlogging".

At begge er kommersialiserte får vi vel bare godta.
Pengene renner inn til de driftige
Tilfeldig bekjentskap
© Linn-Therese Nilsen
Reklame for plussmedlemskap