Forslag til fisk...

Jeg har fått helt tankesperre, har en 540 liter (innv.pumpe Fluval4 / Utv Eheim 2250) som huser ca 100 kardinal + 4 bosemanns regnbuefisk + noe maller...men det mangler liksom noe...type "hovedfisk" Scalarer er jo majestetiske, men vet ikke helt om de vil trives med regnbuefisken.. Alternativet er jo å hive ut regnbuefisken, men de er jo fine de også da.. Bildet er veldig dårlig, men gir ett inntrykk kanskje...

Blir veldig glad om noen har fiskeforslag til meg
Kjøpte netopp Cherrybarber de var kjempefine, ikke serlig store da men. Lik som på det første og siste bildet i fiskebasen.

SAE Er en skikkelig arbeidsmaur, som spiser alger, også trådalger som setter seg på plantene. De stimer godt også, oppadget det nylig, da jeg fikk tilsammen 7stk i 530 litern min.

Jeg har nå 21 Rødmunntetra i karantene, disse er noen av de beste stimerne, etter å ha lest på forum. Gleder med til å få disse i karet.

Kansje noen snegler?

Scalarer er jo kule
Står at de spiser neontetra, jeg har ikke opplevd det. Synes de er veldig "slappe" skapninger. Bare seiler rundt i karet. De liker det litt rolig i karet. Og blir lett offer for finnenapping.

Jeg har scalarer og regnbuefisk sammen, ser ikke at det er noe problem?
Lykke til
Tusen takk :))
blir nok noen Scalarer..har ikke opplevd tidligere at de har knasket tetraer.. så da går det sikkert bra denne gangen også Enig...barbene er superflotte....så den må også vurderes Takker og bukker )
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap