L046 - Hypancistrus Zebra ny artikkel

Da har jeg endelig fått lagt opp artikkelen til Erlend D. Bertelsen.

Artikkelen finner dere her: L046 Hypancistrus Zebra

God fornøyelse til alle!
Flott artikkel, supert lesestoff.
h zebra
Veldig bra artikkel ja , og er nok veldig til hjelp for dem som skulle ønske seg denne flotte mallen .
Ah, da var artikkelen trålet med stor interesse
Kjempegod artikkel og flotte bilder!!

Hvorfor måtte denne legges ut når jeg har bestemt meg for at jeg har nok.

Har ofte tenkt, nei den fisken klarer jeg meg uten..... Kjenner at jeg holder på å sprekke så det holder....
Takk
Det var mer ros en hva jeg har godt av på en gang!

Det er jo ivhertfall en feil her. Jeg skriver at vi bare har to kjente arter av Hypancistrus, men det har jo nylig kommet 4 nye. Så det er totalt 6 stk, beskrevende arter.

E
Jeg tenkte nøyaktig det samme som Bengt!
Har egentlig av ren stahet tenkt at "niks, ikke Zebra her!"

Når jeg hadde lest artikkelen kjente jeg at jeg begynte å vakle, og før jeg visste ordet av det satt jeg og spekulerte på hvor jeg kunne plassert et H. zebra artskar....

Godt jobbet, Erlend! Enkelt og liketil ("sånn har jeg gjort det"), gode fakta og greie forklaringer. Alle skjønner den JEG fikk iallefall lyst til å begynne med Zebra etter å ha lest den

Det var en veldig bra artikkel. Enkelt og greit

Andreas Bjørvik
Flott artikkel Erlend.
Ved å lese denne artikkelen får man helt naturlig lyst til å sette igang med disse søte. Jeg får vel prøve å få til noe på de tassene jeg har først tenker jeg.
Hehehe! Mens andre er smarte nok til allerede å ha begynt med disse småtassene. 4 usannsynlig vakre stripevesener befinner seg i huset mitt. Sosiale? Nei. Vakre: Ja! Verdt pengene: JA!
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap