Ka du trur?

Nå har jeg shoppa planter til den store gullmedaljen (det er nok, eller?) Og mye røtter...
Så er det store spørsmålet: Får fiskene nok svømmeplass? -eller skal jeg kaste ut den største rota?
Vannet er litt tåkete, noe jeg tror skyldes den nye grusen. (engelsk sjøsten). Det går vel over etter hvert.
Har planer om ca 4 otto, 10 tetra noen (kirsebær)reker, eventuelt et par, 3 eller 4 andre fisk. Noen tips til fisk i 60 litern?

Synes det var veldig flott, hadde ikke kasta den ut

Jeg likte også rota godt
For all del, behold rota! Må'kke finne på å kaste ut den! Den var veldig dekorativ.

Jeg har alltid et øye åpent for røtter med artig vri eller noen ekstra grener, gjerne litt lange. Da blir det ikke bare en "tre-stubbe" liksom. Ser jeg en spesiell rot i en zoobutikk, kjøper jeg den bare for å ha den på lur (selv om jeg ikke har noen konkrete planer om å sette opp et nytt kar der og da).

Det skaper en egen touch over akvariet med en litt ekstra flott rot eller to. Rota må bli!
takkogtakk!
-skal prøve å holde fingrene ute av vannet..
Ble temmelig fornøyd selv, så får vi se hva fiskene synes om en ukes tid. Er litt plass på baksida av rota også, så det er vel et fint gjemmested.
Det er tom. en liten hule på framsiden av den lave rota, spennende å se om noen flytter inn der.
Liker det litt "uformeldt" i akvariet. Planter symmetrisk og på linje er liksom ikke tingen for meg. Her mener jeg det er passe uorden.

-takk for tipset om kjøp av røtter. Jeg skal sannelig være på utkikk, for om jeg finner fler nå, så må jeg nødvendigvis ha et nytt kar å ha den i! Smart!
Foresten, biltema-sand?
Må spørre i samme slengen: Angående biltema-sand.. Dyrebutikkmannen sa det fantes to typer, en man kan bruke til fisk, og en som man absolutt ikke måtte finne på å bruke.. Noen som vet? -sånn i tilfelle jeg skulle finne på å kjøpe det i neste runde..
sånn rot kunne jeg også tenkt meg
Fru Fiskebolle
Angående biltema-sand.. Dyrebutikkmannen sa det fantes to typer, en man kan bruke til fisk, og en som man absolutt ikke måtte finne på å bruke..

Blåsesand kan du bruke, mens aluminiumsilikat kan du ikke bruke. Den første er lys i farge mens den siste er sort.
ikke fjern rota!
den er kjempebra!
Jeg ville beholdt rota syns den var fin jeg
Det tror jeg du kan se langt etter.
Veldig pen og blir nok enda bedre når plantene får vokst litt.
Keep up the good work
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap