- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Hva skal dere i påsken :) ?
Hva skal dere i påsken :) ?
Endelig er det noen fridager i sikte! Siden det ser ut som det blir møkkavær hos meg blir det ingen tur til hytta. Derfor har jeg sørga for å ha nok å kose meg med hjemme i byen:
Har nå kvittet meg med kulefiskene og derfor fått ledig 85 literen til noe annet Stæsj er bestilt hos webzoo og karet skal startes helt på nytt Håper jeg får akvariestæsjet før påske. Har god erfaring med rask levering så satser på det. Dette gleder jeg meg til!
Et "gammelt" hvitt skap skal pusses ned og males svart. Skal stå ved siden av akvariene så jeg får stuet unna litt mere akvariestæsj.
Vindu skal vaskes, inn og utvendig og skal rydde i plantene så det blir plass til å så frø av klatreplantene som skal ut på balkongen etterhvert.
Passer en italiensk mynde så da blir det 2 bikkjer i heimen i påsken. Da blir det enda morsommere turer enn med bare en.
Det er så godt å ha planene klare til ferien
Så hva er deres planer?
Har nå kvittet meg med kulefiskene og derfor fått ledig 85 literen til noe annet Stæsj er bestilt hos webzoo og karet skal startes helt på nytt Håper jeg får akvariestæsjet før påske. Har god erfaring med rask levering så satser på det. Dette gleder jeg meg til!
Et "gammelt" hvitt skap skal pusses ned og males svart. Skal stå ved siden av akvariene så jeg får stuet unna litt mere akvariestæsj.
Vindu skal vaskes, inn og utvendig og skal rydde i plantene så det blir plass til å så frø av klatreplantene som skal ut på balkongen etterhvert.
Passer en italiensk mynde så da blir det 2 bikkjer i heimen i påsken. Da blir det enda morsommere turer enn med bare en.
Det er så godt å ha planene klare til ferien
Så hva er deres planer?
Postet 10.03.08 kl 10:38
Endret: 10.03.08 kl 10:40
Postet 10.03.08 kl 11:20
Postet 10.03.08 kl 13:42
Hvis den elendige, knirkete kroppen min finner det for godt å endelig ha velsmurte og bøyelige ledd og muskler i påska, så skal jeg sette opp et par akvarier
En kubisk 31 liter og en 98 liter står og venter. Har ikke noe fisk som skal oppi dem foreløbig men det er greit å begynne innkjøring og beplantning.
Regner med at mannen min blir travelt opptatt med oppussing... dessverre er han mye ivrigere å pusse opp hos andre, enn hjemme hos seg sjøl! Akkurat nå er det stuen til mora hans som pusses opp, mens vår egen kåk mangler lister både her og der. Men DET er ikke så nøye....
En kubisk 31 liter og en 98 liter står og venter. Har ikke noe fisk som skal oppi dem foreløbig men det er greit å begynne innkjøring og beplantning.
Regner med at mannen min blir travelt opptatt med oppussing... dessverre er han mye ivrigere å pusse opp hos andre, enn hjemme hos seg sjøl! Akkurat nå er det stuen til mora hans som pusses opp, mens vår egen kåk mangler lister både her og der. Men DET er ikke så nøye....
Postet 10.03.08 kl 14:17
Postet 10.03.08 kl 14:19
Postet 10.03.08 kl 14:20
Postet 10.03.08 kl 14:31
Postet 10.03.08 kl 14:35
Ikke for å ødelegge for trådstarter, men anbefaler de som ikke er helt anonyme til å la være å skrive hva de skal gjøre i påsken... Iallefall hvis de skal reise bort...
Husk på at selv om man har et anonymt nick, så vet kanskje en del folk hvem man er likevel. Særlig dersom man har drevet mye med kjøp og salg av fisk/utstyr.
Jeg skal være hjemme og kose meg i påsken. Det blir tur på kino, og på Akvariet i Bergen.
Husk på at selv om man har et anonymt nick, så vet kanskje en del folk hvem man er likevel. Særlig dersom man har drevet mye med kjøp og salg av fisk/utstyr.
Jeg skal være hjemme og kose meg i påsken. Det blir tur på kino, og på Akvariet i Bergen.
Postet 10.03.08 kl 14:41
AggiIkke for å ødelegge for trådstarter, men anbefaler de som ikke er helt anonyme til å la være å skrive hva de skal gjøre i påsken... Iallefall hvis de skal reise bort... Husk på at selv om man har et anonymt nick, så vet kanskje en del folk hvem man er likevel. Særlig dersom man har drevet mye med kjøp og salg av fisk/utstyr. ;) Jeg skal være hjemme og kose meg i påsken. Det blir tur på kino, og på Akvariet i Bergen. :)
Huffda du har kanskje rett i det ja
Postet 10.03.08 kl 15:11
Postet 10.03.08 kl 15:23
Postet 10.03.08 kl 17:36
Postet 10.03.08 kl 17:38
Postet 10.03.08 kl 17:39
Endret: 10.03.08 kl 17:40
Postet 10.03.08 kl 17:42
AggiIkke for å ødelegge for trådstarter, men anbefaler de som ikke er helt anonyme til å la være å skrive hva de skal gjøre i påsken... Iallefall hvis de skal reise bort...
Som sagt blir jeg hjemme, ilag med mamma. Og hun er kjempesterk og farlig!!
(Godt tips, Aggi. Selv om jeg er så naiv at jeg ikke tror innbyddstyver rusler her inne. Uansett har jo mange folk alarmer feks, sånn for å berolige)
Postet 10.03.08 kl 17:54
Postet 10.03.08 kl 17:58
Postet 10.03.08 kl 18:08
MC Darup[QUOTE=Aggi]Ikke for å ødelegge for trådstarter, men anbefaler de som ikke er helt anonyme til å la være å skrive hva de skal gjøre i påsken... Iallefall hvis de skal reise bort...
Som sagt blir jeg hjemme, ilag med mamma. Og hun er kjempesterk og farlig!!
(Godt tips, Aggi. Selv om jeg er så naiv at jeg ikke tror innbyddstyver rusler her inne. Uansett har jo mange folk alarmer feks, sånn for å berolige)
He he, hadde jeg sagt til gubben min at jeg la ut en sånn tråd som dette her hadde jeg nok blitt frarådet på det sterkeste. Han er forsiktig med sånt -jeg derimot glemmer av å til å tenke meg om...
Postet 10.03.08 kl 19:30
Postet 11.03.08 kl 22:00