Se, han drikker levende fisk.

Se på [URL=http://video.google.com/videosearch?q=levende+gullfiskdrink&emb=0&aq=f#]denne [/URL] filmen, han drkker levende fisk.
Hvorfor gjør han det ? han piner jo både seg selv og fiskene, og hva er vitsen med det ?
Det er kanskje ein av grunnene til at det er 18 år aldrersgrense noen plasser for å kjøpe fisk.
Lurer på hvorfor dama i kassen selger fiskene til han ?
Det blir jo en form for Sushi... uten tilbehøret, vel og merke
Håper de har innvollsorm og at han får det... Fy flate.
Eneste trøsten er vel at fiskene sannsynligvis dør ekstremt fort i magen hans, og at han kan bli god og syk av innvollene deres.. får håpe det
Inaktiv bruker
jeg må.spy det var.jo drit kvalmt =;-C
På klassetur en gang tok en kamerat og spiste torskeinnvoller , uten å rense først.. Mage, tarmer og alt
han var borte en god stund fra skolen etter det :P
Inaktiv bruker
nå ble jeg.virkelig kvalm blærk.jeg må spy o-O :/
Tja, dette var da ikke noe spesiellt vel? I Kina / Japan / Asia generellt spiser man gjerne levende blekksprut... og mye annet rart... så å slurpe i seg en levende fisk... neh... sett værre...myyye verre ting på internettet enn dette...
Inaktiv bruker
må spy ijen
david g
må spy ijen

Løp på dass.
Inaktiv bruker
jeg måt en nesten.spy i går for jeg tok.et vannbyte hos apistogrammne.mine og det lukte.vont lang vei =
Inaktiv bruker
SoVe
Håper de har innvollsorm og at han får det... Fy flate.

Vedkommende kunne ha fått denne å svelge som en form for drikkepress
I Spania er det jo en shot (husker ikke hva den heter akkurat nå) som består av sprit og en liten levende gullfisk, så det han gjorde på filmen er ikke så unaturlig hvis du har vært litt ute å reist. Har også sett dette i Indonesia.
david g
jeg måt en nesten.spy i går for jeg tok.et vannbyte hos apistogrammne.mine og det lukte.vont lang vei =:-D

Da bør du kanskje bytte vann litt oftere?
Noe dødt som ligger å råtner da eller?
Inaktiv bruker
neidet var bare.noen planter som råtna.av varme og di.heiv eg i das =
Inaktiv bruker
greitt nok det er ganske ekkelt å drikke fisk, men dette er jo akkurat den same måten dei fleste fisk uten tenner eter fisk.
Er vel temmelig lite sjokkerende. såpass små fisk må jo lett gli ned.

Denne synes jeg er adskillige hakk verre:
http://www.youtube.com/watch?v=rTUPHExilFk
Den friteringen virket litt grusom ja.

Har sett video av at folk spiser levende blekksprut. Vistnok litt farlig, siden den kan kvele deg hvis du ikke er rask nok til å svelge den ned...
for å si det sånn: hadde valget stått mellom et rått egg og et glass med gullfisk, tror jeg fort fisken måtte bøte med livet
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap