Hvilken sort er disse agurkspiserene?

Maten er servert

Det var vel ikke helt disse jeg la ned agurk til, men de satte visst pris på det.

Så nå lurer jeg - kan noen se om mine ansistruser faktisk ER ansistruser, eller noe annet? Trodde nemlig ansistrusene hadde antenner jeg, jeg har alltid kallt dem antennemaller ..
Nei det der ser ikke ut som noen ancistrus nei! Men kanskje en pleco?

...den blir stoooor...
Hjelpe meg , ansistruser sa de .... jaja, syntes liksom ikke helt de lignet på ansistruser -. Ansistrusene er jo søte med antennene sine, og jeg liker liksom ikke helt disse jeg har nå. Og tanken på at de blir så store.....
sessan
Hjelpe meg , ansistruser sa de .... jaja, syntes liksom ikke helt de lignet på ansistruser -. Ansistrusene er jo søte med antennene sine, og jeg liker liksom ikke helt disse jeg har nå. Og tanken på at de blir så store.....

Ja, er helt tullete å selge så forbaskade feil fisk når man skal kjøpe en passelig liten algeeter. Jeg ville gått tilbake med dem, de blir jo noen beist!
(ikke er de spesielt pene heller...)
Det er vanskelig å se hva det er ut fra bildene dine. Forsøk å få tatt noen nærbilder av fiskene.

Når det gjelder ancistrus og bartene deres, er det slik at det er hannene som får barter, og hunnene som regel ikke. Hunnene kan få antydning til barter, men ikke de gevirene som hannene produserer. Dessuten har ikke ancistrusene barter mens de er små. De må vokse litt først.

Ut fra det lille jeg kan se på bildene, synes jeg ikke snutepartiet ser ut til å tilhøre en ancistrus, men det er som sagt vanskelig å se uten bedre bilder.
Lisbeth
(ikke er de spesielt pene heller...)

Det kommer vel an på øyet som ser. Jeg er meget glad i Flode, plecoen min. ;-D
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap