Genial måte og starte pumpa på...

Har en am-top utvendig pumpe og skulle sette den i gang for første gang.
Fikk råd og over telefon av en super dame og skjønte fort at dette kunne ta tid. Da var det at min kone kom med den geniale ide. Du har ikke den madrass pumpen fra jysk både insug og utblås? Joda skrude slangen på fot pumpen over på utblås og begynte og pumpe. "0 sek og 6 pump senere så sildrer det så fint her...
Gubben
Har en am-top utvendig pumpe og skulle sette den i gang for første gang. Fikk råd og over telefon av en super dame og skjønte fort at dette kunne ta tid. Da var det at min kone kom med den geniale ide. Du har ikke den madrass pumpen fra jysk både insug og utblås? Joda skrude slangen på fot pumpen over på utblås og begynte og pumpe. "0 sek og 6 pump senere så sildrer det så fint her...


GENIALT!

Selv så drakk jeg heller 2 liter akvarievann i prosessen...
Ja men hvordan.....?
Dette hørtes rikig smart ut. Skal starte en am top utvendig pumpe snart selv. Hvordan/hvor koblet du fot pumpen til akvariepumpen?
Forsto ikke helt den der Håper på et godt råd, har drukket nok akvarievann allerede.....
Hvordan er disse Am Top pumpene?
Er de gode og stillegående?
(Vurderer innkjøp av en)
Ciklide
Hvordan er disse Am Top pumpene? Er de gode og stillegående? (Vurderer innkjøp av en)


Am-Top er jo et billigmerke. Etter hva jeg har erfart kan det være litt vanskelig å få tak i reservedeler. Men når det er sagt så kan jeg si at jeg har 12 Am-Top gående i stua og det er "stille i fjøset"
Du kobler den oppe i karet slik at du pumper vannet helt opp i karet...
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap