En liten ferdighets-/intelligenstest

Fy fader Inger Anne! Tåler ikke sånt jeg ;D
Hei
herregud! det var direkte stykt jort, sier ikkje mer jeg.
linknavnet i seg selv sier mer enn nok :p
Hysj! Vi må ikke "skremme" vekk flere som vil teste testen...
Er dette noe sånt der du ser lenge på kjermen og plutselig kommer noe ekkelt fram med masse lyd og greier? får noia av slikke greier :/
Jeg satt og ventet på skriket, men jammen kvapp jeg likevel... :O
De er enda verre de filmene man ser på youtube, der man sitter intetanende og ser på en baby med rolig musikk i bakgrunnen... -Og så hopper det grusomme trynet opp... :S
AHAA!!! så dere prøvde å lure meg...
vet ikke om jeg noen gang kommer til å stole på noen her inne lenger
ADVARSEL! Her sitter jeg med hjertebank, er helt ødelagt! Klarer dere å la være å trykke på linken, eller...?
Hei
lillesøstra ( anna 10 år er lei av alt som har med fisk og jøre, skaravler i ett sett jeg vettu ) mi tok denne etter meg, sa det var inteligenstest, ho bynte og grine:/

hun er kjempesur, måtte vere med ho opp på bade, ho turte ikkje gå dit selv.

PS. hoper du har KJEMPEDÅRLIG sanvittighet nå inger anne!!!
Eragon
lillesøstra ( anna 10 år er lei av alt som har med fisk og jøre, skaravler i ett sett jeg vettu ) mi tok denne etter meg, sa det var inteligenstest, ho bynte og grine:/ hun er kjempesur, måtte vere med ho opp på bade, ho turte ikkje gå dit selv. PS. hoper du har KJEMPEDÅRLIG sanvittighet nå inger anne!!!

Kremt! Siden hun er kjempelei av fisk, så tviler jeg på at det var Inger Anne som lokket henne til å ta testen... ;P Den dårlige samvittigheten må du nok stå for selv, Eragon...
Inaktiv bruker
Ha ha. Ble dere skræmt no??

Dette er bare morsomt. Skal prøve på samboeren senere. Det kommer til å bli støyende :-O
kairo
Ha ha. Ble dere skræmt no?? Dette er bare morsomt. Skal prøve på samboeren senere. Det kommer til å bli støyende :-O
Kanskje hun blir så forbanna at du blir skremt? Hehehe
Eragon
PS. hoper du har KJEMPEDÅRLIG sanvittighet nå inger anne!!!

Det er jo ikke Inger Anne som bør ha dårlig samvitighet, der er du Eragon som lurte ho, men men må tåle det. Ingen Anne tenker sikker at de fleste som er her på foruet er gamle nått til å ta en liten spøk. Jeg har også vist denne til mine lillesøstre på rundt 9 og 11 år ( litt usikker ) De liker meg ikke beder enn de gjorde en det de gjorde før.
Tror faktisk unger tåler denne her bedre, enn gamle kjerringer med dårlig hjerte... ;P
Da kan jeg informere om at jeg selv også ble skremt vettet av. Det var egentlig ikke denne jeg fikk se først, men en annen som lå ute kun i forbindelse med Haloween. Jeg hadde hjertebank i en time etterpå (jeg hadde konsentrert meg seriøst pga. lav lyd på PC-en og høy lyd på TV-en. Den testen jeg tok, krevde at man bl.a. måtte lytte for å gjøre ting riktig. Like etterpå fikk jeg denne linken, og da var jeg forberedt på hva som ventet meg. Likevel skvatt jeg seriøst (og bikkja skvatt enda verre av lyden). Jeg har tatt den fram for 2. gang i dag, og fortsatt skvetter jeg like ille, enda jeg vet veldig godt hva som venter meg - trolig fordi den kommer et halvt sekund før jeg er forberedt.
Inaktiv bruker
Aggi
[QUOTE=kairo]Ha ha. Ble dere skræmt no?? Dette er bare morsomt. Skal prøve på samboeren senere. Det kommer til å bli støyende :-O
Kanskje hun blir så forbanna at du blir skremt? Hehehe

Skeptisk ;-D
Får ikke se den jeg.. Elsker sånne ting som får en til å hoppe
Du må komme til slutten av nivå 3 fo å få "overraskelsen".
ble ikke noe skremt, jeg , jeg er blitt vant til alle disse filmene/skremmende tingene som dukker opp.
har sett værre ansikt på skolen, hehe, men ikke noe å le av det ass, en kar rev opp kinnene og nesa helt og var mye værre enn dette mosteret.

mvh bernard

ps: egentlig var dette en morsom greie inger anne, kanskje du kan skrive om flere? å skremme venner rett etter en skrekk film/ før en skrekkfilm, med dette er jo gøy
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap