Farsdag i dag.

Inaktiv bruker
Gratulere alle fedre med dagen. Ja jeg er selv pappa til en jente som hjelper til med akvariet og mater fiskene.

Hvorfor er det ingen fra "hunnene" som har tenkt på å lage en tråd om dette her inne?
Skuffende altså
Hei
god farsdag alle sammen! (som er pappaer da selvfølgelig ;P)
Vi skal feire dagen med storauksjon i Haugesund

Kanskje jeg får en fisk?
GRATULERER ALLE SOM ER FEDRE I DAG!
hei og hå
jeg har bakt eplekake,brownies,muffins,og kjøpt inn mye fint til min pappa!
mvh bernard
Inaktiv bruker
bernie
GRATULERER ALLE SOM ER FEDRE I DAG! hei og hå jeg har bakt eplekake,brownies,muffins,og kjøpt inn mye fint til min pappa! mvh bernard

Tipper din far og resten av din familie blir kjæpeglad for det

Ha en fortsatt fin dag.

Mvh
Kai R.
Gratulerer til fedrene )

Her hjemme står hjemmelaget bløtkake på menyen ) *nam nam*
Hei
lagde sjokoladekonfekt, sjokolade muffins og bryssel-kjeks igår, liker sjokolade veeeeldi godt
mmmmmm.... hørtes deilig ut
Grattis til alle andre fedre og ja
Inaktiv bruker
Dette er begredelige greier. Kun en jente/kvinne har skrevet her i tråden. Ser ut som om vi menn også må ta styringen på farsdagen også.

Vel det kommer en morsdag snart og stakkars alle menn som ikke da varter opp med frokost på senga, lager lunsj og middag, har bakt eller kjøpt kake og gave. Da får man høre men ikke bryr seg om de som "alltid" må varte opp den andre part

Skal gå i badeland snart for å svømme og kjøpe meg en vaffel på farsdagen

Ha en fortsatt fiiiin dag alle sammen.
Hehe, jeg får rette opp inntrykket jeg da.

Gratulerer med dagen alle fedre!!

Nå skal jeg besøke min far, med pakke og kake. Han sørger for middagen
Jeg er en gut på 15 år. Jeg føler meg som en liten "far" til fiskene mine. Så i dag synest jeg at kanskje lek på mine L-103 hadde vert en fin "farsdagsgave" fra mine fisker.
Men jeg vill tro at det bare er noe jeg kan drømme om.
Men det er lov å drømme.
har tilbrakt dagen på akvariemarked jeg, og her i huset er det for tiden ingen fedre... bortsett fra noen av fiskene mine :p
Har tilbrakt dagen på ullevoll jeg skal si faren min fikk en dårlig farsdag
Stabækfans hele familien.
hehe, her var det jubel og vifting med flagget!!!
men pappa var sur;-( han heier på rbk og han liker ikke VIF!!!
men slik er det bare, vi er de to eneste i familien som heier på VIF....
hele familien er fra trondheim ikke rart de liker RBK.
Inaktiv bruker
bernie
hehe, her var det jubel og vifting med flagget!!! men pappa var sur;-( han heier på rbk og han liker ikke VIF!!! men slik er det bare, vi er de to eneste i familien som heier på VIF.... hele familien er fra trondheim ikke rart de liker RBK.

Haloooooooooooo.
Ikke ødelegg tråden med noe så meningsløst som fotball ;-D
kairo
[QUOTE=bernie]hehe, her var det jubel og vifting med flagget!!! men pappa var sur;-( han heier på rbk og han liker ikke VIF!!! men slik er det bare, vi er de to eneste i familien som heier på VIF.... hele familien er fra trondheim ikke rart de liker RBK.

Haloooooooooooo.
Ikke ødelegg tråden med noe så meningsløst som fotball ;-D

oi sorry ;-(
hehe
kairo
Dette er begredelige greier. Kun en jente/kvinne har skrevet her i tråden. Ser ut som om vi menn også må ta styringen på farsdagen også.
Må jo få sjangsen til å oppdage tråden, da... :O
Men alle barn blir født med både far og mor, uansett kjønn... ;P
Nå har jeg ikke vokst opp med min far jeg, så kanskje jeg skal ta en telefon til ham i kveld, og minne ham på at jeg eksisterer? ;P

GRATULERER MED DAGEN!

PS:Jeg har forresten alltid fått beskjed om å holde meg unna alle farer, så nå skal jeg gi dere fred... (Jada, jeg vet at det heter fedre, men farer var litt mer dekkende... ;D)
Inaktiv bruker
Aggi
[QUOTE=kairo]Dette er begredelige greier. Kun en jente/kvinne har skrevet her i tråden. Ser ut som om vi menn også må ta styringen på farsdagen også.

Var den såååååååååååååååå anonym? Ok tvilen skal komme deg til gode ;-D

Ha en fortreffelig aften i norges fineste by.
kairo
[QUOTE=Aggi][QUOTE=kairo]Dette er begredelige greier. Kun en jente/kvinne har skrevet her i tråden. Ser ut som om vi menn også må ta styringen på farsdagen også.

Var den såååååååååååååååå anonym? Ok tvilen skal komme deg til gode ;-D

Ha en fortreffelig aften i norges fineste by.
Nei, men logget meg nettopp på... ;P
Tilfeldig bekjentskap
© Remi Horsgård
Reklame for plussmedlemskap