Hvor mange bolivianske sommerfuglciklider

Hvor mange Bolivianskr sommerfuglciklider i en 100 liter?

Står ikke noe i fiskebasen om de er monogame eller trives best alene eller par dannende,
Ganske sikker på at det står de er pardannende, men gidder ikke dobbelsjekke. De danner ihvertfall par, men er ganske fredelige, så hvis de er hovedfisk er det ofte mulig å ha flere. Jeg har 5 i en 125l. Men det idelle er 2, men da må de såklart finne sammen. Ingen garantier.
Ok, takk.

Kan være jeg som ikke så det i farta
Som Bixen skrev så er Bolivianske sommerfulgciklide pardannende. Det er forresten de fleste ciklider er. Du kan starte med en gruppe på 4 og venter til det blir dannet et par. Da kan du selge de andre.
2 par i 110liter?
badat
Som Bixen skrev så er Bolivianske sommerfulgciklide pardannende. Det er forresten de fleste ciklider er. Du kan starte med en gruppe på 4 og venter til det blir dannet et par. Da kan du selge de andre.

Jeg har 110 liter og tenkte på 2par... Har blitt fortalt at det kan være litt mer spesielt i forhold de 2 parene i mellom. Ble litt vansklig skrevet her ser jeg..

Nå vet jeg svært lite om dette og mulig dette blir alt for dumt, men kan man studere karene i butikken og se om det har dannet seg noen par der?
Tilfeldig bekjentskap
© Anders Bjørkvist
Reklame for plussmedlemskap