Hvor får jeg tak i isopor?

Jeg skal sette en 33Liter øverst på en reol, men regner med at jeg trenger ei isoporplate under? Hvor får jeg isåfall tak i slike?
Det hadde også vært greit å vite hvor man får tak i isoporesker
Isopor
trevarehandel .der selger d isopor,. isoprkasser- esker ,prøv et firma som driver med frakt av matvarer ,fisk.frossenmat blir ofte sent i isopor kasser/esker

Byggmakker, Maxbo ol selger isopor i ulike tykkelser.
Man kan også bruke tynne sitteunderlag under akvarier.
Takk for svar! Mange muligheter her
Sitteunderlag er ikke så dumt det heller! Tar kanskje litt mindre plass og er finere. Kan jeg spørre om hvilken maling jeg må bruke om jeg skal male isopor?
Tørrfisk
Takk for svar! Mange muligheter her:) Sitteunderlag er ikke så dumt det heller! Tar kanskje litt mindre plass og er finere.

De er penere ja

Et såkalt [URL=http://www.webzoo.net/site/maler/x/?case_vis=visprodukt&kategoriID=&sok=ja&produktid=2663&HKatID=]thermounderlag[/URL] til akvarier fås kjøpt i mange størrelser, og det er billigere enn å kjøpe sitteunderlag ment for turbruk... iallefall de jeg har sett! :p Stakk innom en sportsforretning for å kjøpe et siden sønnen min skulle på skogstur med klassen, og de skulle jaggu meg ha flere hundre spenn for det liggeunderlaget! Jeg gikk ut derfra iallefall, og ga han en av mine thermounderlag for akvarier med på turen Jeg bruker alltid slike thermounderlag til helglass-kar.

[External Image]

Å, så lurt! Et slikt tror jeg jaggu jeg må bestille!
Tilfeldig bekjentskap
© Frode Storheim
Reklame for plussmedlemskap