Hvem selger vf discus i oslo?

Skal til Oslo neste uke. Håper å finne kvalitets VF Discus. Er det noen som har et tips?
Da ville jeg tatt turen til Aquamanis på Kløfta.

Han har egen side www.aquamanis.no så kan du se hva han har inne.
Dyrego OsloCity har fin VF Discus.
Www.aquamanias.no
Det er Aquamanias :o)

nettside: www.aquamanias.no

Han har også fått inn en ny forsendelse med Diskus, de var råfine.

Holder til på Kløfta og prisene er helt utrolige!

Takk skal dere ha for info. Disse to kjenner jeg alt til, så det blir nok besøk hos dem. Er det noen andre så er jeg også interesert i dem også.

mvh
Bjørn Johan Kirksæther
Du har kanskje sett bildene fra Heiko Blehers besøk på Dyrego, Oslo City for noen uker siden? Han syntes det var fine fisk så jeg ville nok tatt meg en tur innom der, i alle fall...

Ellers så er det jo ikke så himla langt til Vestby, hvor du finner Kai Hansen. Han veit jo opp-ned på en discus.
Discus er ikke bare discus, det er mye rundt denne arten og de biologiske arter som finnes i naturen som fasinerer meg. Menneske skapt discus gjør ikke det og heller ikke feil foret naturlig discus.
Jeg skal besøke Dyrego, men oksehjerte foret discus holder jeg meg langt unna.

Takk for svar.

mvh
Bjørn j. Kirksæther
Fórer de ikke med oksehjerte på Dyrego, tror ikke de følger Blehers anbefalinger selv om de hadde besøk av ham..
Christian Mørk
Fórer de ikke med oksehjerte på Dyrego, tror ikke de følger Blehers anbefalinger selv om de hadde besøk av ham..

Ble forsikret om at de ikke hadde blitt foret med oksehjerte. De gikk rett på den kosten jeg gir uten problem.
Tilfeldig bekjentskap
© Torild Olsen
Reklame for plussmedlemskap