Skrytebilde

Tok disse bilde av mine flinke palettciklide foreldre som var på kveldstur med sine 50 barn Jeg synes bildene ble så fine at jeg nesten må dele det med dere.
Martina
Tok disse bilde av mine flinke palettciklide foreldre som var på kveldstur med sine 50 barn :-) Jeg synes bildene ble så fine at jeg nesten må dele det med dere.
Disse var nydelige. Jeg savner paret mitt veldig, etter at hannen døde så går ho oppi 270 litern og ser ut til å trives der. Men ho har ingen ektemann da og jeg har litt dårlig samvittighet for det. Ho er stor og vanskelig å få tak i store nok hanner. Han var nesten 10 cm kjæresten hennes så det er det vanskelig å få tak i så store for de må jo være større enn hoa for å bli godtatt....
Kule bilder.. Men du burde heller meldt deg inn på fotokonkurransen heller.. Men du får ta andre bilder da.
takk alle sammen for hyggelig tilbakemeldig . Jeg sitter ofte og tar bilder av fiskene , men det er skjeldent lyset, fargene og objektene stemmer. Men denne gangen klaffet det.
Flotte bilder og helt vannvittige farger. Du må få de inn i basen!
Lisbeth
Flotte bilder og helt vannvittige farger. Du må få de inn i basen!

tusen takk jeg har sendt dem inn i basen, kanskje de tar de inn .
Jeg synes også at fargene er helt utrolige, og det beste er at jeg har ikke gjort noe annet med bilde enn å beskjære det og regulere lyset !
Enig med Lisbeth. Var rett å slett det beste jeg har sett av Palett noen gang

Mvh Per
blondviking
Enig med Lisbeth. Var rett å slett det beste jeg har sett av Palett noen gang Mvh Per

ååå tusen takk skal si jeg er kry nå
Kjempeflott! Mine paletter er ikke så fine.
Helge
Kjempeflott! Mine paletter er ikke så fine.

takk Helge ! De er veldig fargerike nå da de passer på ungene , de er ikke så voldsomme i fargene hele tiden.
Hei!
Flotte bilder!
Hvilket kamera har du brukt?
Lille Havfruen
Hei! Flotte bilder! Hvilket kamera har du brukt? :D

takk Nikon D40 , veldig fornøyd med det. Enkel og grei kamera.
Må bare tegne meg på skrytelista! -Utrolig vakre paletter!! ...Og flink fotograf!
munda
Må bare tegne meg på skrytelista! -Utrolig vakre paletter!! ...Og flink fotograf!

jeg gliser brett og er kry ! Takk !
Jeg gliser også litt
Her er visst de første Norske bilder av Rhamphrochromis sp. Chilingali
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap