Amanoreker og...?

Eg har 2stk amanoreker i akvariet. Kan eg ha andre reketyper sammen med dei, eller er det då fare for at dei blandar seg? Er det gunstig å ha fleire enn 2 reker i samme kar? Er eit 180liters kar med 1stk dverggurami, 1stk perlegurami, 2stk blå gurami, ein gul gurami(aner ikkje namn, men reknar med det er gurami sidan den er veldig lik dei andre) kuhliål og slike Ancistrus (2 små gule og ein stor mørk som er veldig sky).

Den eine reka bærer på rogn, korleis kan eg evt. legge det til rette for den slik at yngelen kan leve opp? (dei eg kjøpte rekene av sa at det vart aldri noko utav rogna til den reka) Og kva krav har egentleg amanorekene til leveplassen sin? Har ikkje funne noko særleg om amanoreker i bøkene mine, kva namn skal eg søke på i kunnskapsbasen? Finner ingenting når eg søker på amanoreker...
amanoreker drettes ikke i ferskvann, så disse kan du trygt ha sammen men andre reker
Jaha? Så visst dei skal formeire seg så må dei i saltvatn? Men det var jo egentleg fint, så kan eg kikke på alle typer reke.
Min erfaring er at de blir mindre sky hvis de en mange sammen . Artige og aktive reker som gjør en god algespiserjobb
Amanoreker og yngel
Noen som har erfaring med disse i oppvekstkar? Har tre amanoreker som vurderes flyttet over i et oppvekstkar for småyngel da disse tre gjør jobben mye bedre en 5 eplesnegler som er der i dag.

Eller vil disse forsyne seg av yngelet?
jamlar
Noen som har erfaring med disse i oppvekstkar? Har tre amanoreker som vurderes flyttet over i et oppvekstkar for småyngel da disse tre gjør jobben mye bedre en 5 eplesnegler som er der i dag. Eller vil disse forsyne seg av yngelet?

Amanoreker skal være fredelige etter hva jeg vet.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap