Aquamanias flott service

Hei Folkens

Vil anbefale Aquamanias for gode priser og flott service.

Fikk en 350 liter levert på døra og båret opp i 3.de etage for 150 kr i frakt.

De hadde ett helgass akvarium med spesialmål(143x49x48) og hvit silikon uten tverrglass i hus og jeg fikk dette for 2400 kr levert på døra et par timer etter første telefon kontakt.

Har kjøpt viltfangede corydoras og planter av dem og det jag har fått er av god kvalitet. prisene er bra.

anbefales

MVH
MikeB

hei bestillte ph og nitritt og aquamanias i romjulen og enda har jeg ikke fått noe og der har snart gått 1 måned.
Har noen svar på det
Thor Henrik Skauen
Hei bestillte ph og nitritt på aquamanias,bestillte for 1 måned siden(romjulen) og enda har jeg ikke fått noe. Har noen svar;)

Jeg mener aquamanias var stengt i romjulen. (Er ikke 100% sikker på om det var aquamanias eller en annen side)
Thor Henrik Skauen
Har noen svar;)

Som de annonserte på forsiden sin så hadde de juleferie. Husker ikke tidsrom men det sto ihf klart og tydelig på forsiden deres! Er ikke værre enn å ringe dem, så får du svar.
Plussmedlem
Fikk du automatisk ordrebekreftelse på bestillingen din?
(Eller bestillingen til den som er over 18 år...)
Jeg bestilte forrige mandag.
Fikk frakt-pris og totalpris på mail 3 minutter etter bestilling (kl 03.00 på natt til mandag!)
Betalte inn oppgitt beløp mandag ettermiddag.

Etterlyste pakken da jeg ikke hadde fått den nå på mandag (posten pleier fikse det på 5 arbeidsdager). Fikk sendingsnr på mail og så at den ikke var postet før onsdag. Fikk den i dag i posten. Med 2 smørbukk

Kjapp på ordrebekreftelse. Litt uventet treg på utsending, men det kan like gjerne bero på at de måtte ha bekreftelse på at betaling var mottatt på konto. Bankvesenet er ikke av de kjappeste, når det ikke er kredittkort med i bildet

Rask å svare på henvendelse pr e-mail også.

Vi får se om jeg er like fornøyd om et par år
bestillte 200w varmekolbe, termometer og kalibreringsvæske til Ph-måler den 17.02. fikk mail på at ordren var bekreftet nesten med det samme, med beskjed om å vente å betale til jeg fikk mail nr to med eksakt beløp. men siden har jeg ikke hørt noe fra dem.. kan ikke si jeg er så imponert akkurat..
Bestilte ett lite akvarie på 19L med armatur og fikk det sendt i posten.
Det var desverre knust så jeg ringte og var nede og skrev skademelding på posten. Ser ut som aquamanias sender meg ett nytt kar med en gang da saken nå står mellom posten og aquamanias.

Hvis alt er i orden er det ikke annet enn gode ord fra meg også.
Genial butikk.. Raskt og enkelt... terningkast 6 fra meg.
Ikke noe å utsette... allt gikk som smurt.
Jeg anbefaler på det sterkeste! Og for noen priser...
Jeg kjøpte tre VF apistogramma agassizii for 65 kr pr stk.
bestilte fra siden dems i fjor, dessverre var alle plantene døde da jeg fikk dem. Kontaktet aquamanias og de sendte meg nye på flekken. Gud for en herlig service.

Sende de bilder av hvordan plantene var, og dessverre hadde de glemt og sende meg sporingsnummeret(og postkontoret hadde ikke sendt meg hentelapp), men alt ordnet seg.

Nettbutikken anbefales med det sterkeste! Og full kredit for god service.
Hvis jeg skulle gå over alle akvariene mine og telle etter hvor mange fiskearter jeg har kjøpt fra Aquamanias de siste 3 årene, ville det faktisk blitt ganske mange av de jeg har her! Det er det stedet jeg har kjøpt mest fisk fra de siste 2-3 årene.

NB! Jeg bor i kjørbar avstand fra butikken hans, derfor kan jeg kjøpe fisk. Det er ikke sånn at de sendes, altså!
Butikken kan absolutt anbefales! Ting han ikke har på lager er han alltid villig til å prøve å skaffe. Jeg pleier å lage en handleliste, og reiser innom når jeg er på Oslotur. Alltid imøtekommende og hyggelig.
Terningkast 6 fra meg også. Har bestilt flere ganger og alltid vert fornøyd.
Aquamanias er en kjempe butikk, rask levering og god service..
men, Aquamanias er veldig dårlige til å svare på mail.
det er sikkert lettere å ringe direkte..
men når man har muligheten for kontakt via mail må jo disse besvares..
men bortsett fra dette er det en genial shappe
Har ikke en eneste ting å klage på ang. Aquamanias Superfornøyd, flott service, utrolig hyggelig fyr, gode priser osv. Åpningstid etter avtale helt frem til klokka to om natta er heller ikke værst, hehe!
Kenneth Myhre
Bestilte ett lite akvarie på 19L med armatur og fikk det sendt i posten. Det var desverre knust så jeg ringte og var nede og skrev skademelding på posten. Ser ut som aquamanias sender meg ett nytt kar med en gang da saken nå står mellom posten og aquamanias. Hvis alt er i orden er det ikke annet enn gode ord fra meg også.

Bare for og følge opp meg selv gikk alt som smurt..
Sendte tilbake karet og fikk tilsendt ett nytt i løpe av samme uke.

mvh Kenneth
Ser at de fleste er fornøyde med Aquamanias. Jeg har to bestillinger som jeg går å venter på, begge er betalt. Den ene er bestilt 26 mai, den andre 17 juni. Nå er det 6 juli. Hvor er den flotte servicen det er snakk om?
Bon
Ser at de fleste er fornøyde med Aquamanias. Jeg har to bestillinger som jeg går å venter på, begge er betalt. Den ene er bestilt 26 mai, den andre 17 juni. Nå er det 6 juli. Hvor er den flotte servicen det er snakk om?

Da ville jeg tatt kontakt med han for å høre hvor varene er.
Tilfeldig bekjentskap
© Kim Kasnes
Reklame for plussmedlemskap