- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Rattusscaping - hvordan (mis) bruke redmoorrøtter
Rattusscaping - hvordan (mis) bruke redmoorrøtter
Postet 05.02.10 kl 22:13
Postet 05.02.10 kl 22:37
Postet 05.02.10 kl 23:12
Postet 06.02.10 kl 00:45
Postet 06.02.10 kl 02:48
Hehe
jort har gjit en til pinedyre så den kan klatre på
Postet 06.02.10 kl 10:08
Postet 09.12.10 kl 17:20
Postet 09.12.10 kl 22:53
Nei, de bor i buret som såvidt kan sees på bildet. Buret står oppå en kommode ved siden av bokhylla, og rottene kommer inn i bokhylla igjennom et hull i sideveggen og inn bak CDinnsatsen. Buret står stort sett åpent når jeg er hjemme, og de er ofte og løper i bokhylla, så den falt tydeligvis i smak :o)
Vurderer å innrede rommene i rottehylla med dukkehusmøbler, men rottene kommer sikkert bare til å spise de opp...
Vurderer å innrede rommene i rottehylla med dukkehusmøbler, men rottene kommer sikkert bare til å spise de opp...
Postet 10.12.10 kl 00:24
Så lurt, de koser seg tydeligvis i hylla
Når jeg hadde rotter hadde jeg så lyst å legge gjennomsiktige rør fra inngangsdøra og rundt i leiligheta. Sånn at rottene kunne løpe gjennom og ha det kult, komme og møte meg i døra hehe. Men tror det ville blitt mye å holde rent. Hannrottene legger jo igjen urinstriper over alt og jeg likte hannrottene best.
Jeg kunne tenkt meg å prøvd sånne rør til fisk også, men er nok praktisk umulig å gjennomføre :P
Når jeg hadde rotter hadde jeg så lyst å legge gjennomsiktige rør fra inngangsdøra og rundt i leiligheta. Sånn at rottene kunne løpe gjennom og ha det kult, komme og møte meg i døra hehe. Men tror det ville blitt mye å holde rent. Hannrottene legger jo igjen urinstriper over alt og jeg likte hannrottene best.
Jeg kunne tenkt meg å prøvd sånne rør til fisk også, men er nok praktisk umulig å gjennomføre :P
Postet 10.12.10 kl 10:00