Bonsai

Sånn nå er det bare og la alt gro seg til. Tenker om en 3 mnd tid vil det bli mye bedre. Har alt en ny bonsai tre på gang, det ligger og bløtgjør seg i en balje, men mangroven bør ligge i min 14 dager med mye vannskifte da det avgir mye farge. Det er også lettere og jobbe med når det er vått pluss at det synker med en gang. Javamosen fester seg også raskere når treet er vått. Har ikke gjort noe med bildene så dette er 100% orginale vet ikke om dere fixer bildene i photoshop før dere legger dem ut ? Gleder meg til neste prosjekt som blir i 350 literen Blir det for mange bilder av samme motivet så kjeft på meg, jeg klarte ikke å velge ut
Bornkessel
Sånn nå er det bare og la alt gro seg til. Tenker om en 3 mnd tid vil det bli mye bedre. Har alt en ny bonsai tre på gang, det ligger og bløtgjør seg i en balje, men mangroven bør ligge i min 14 dager med mye vannskifte da det avgir mye farge. Det er også lettere og jobbe med når det er vått pluss at det synker med en gang. Javamosen fester seg også raskere når treet er vått. Har ikke gjort noe med bildene så dette er 100% orginale vet ikke om dere fixer bildene i photoshop før dere legger dem ut ? Gleder meg til neste prosjekt som blir i 350 literen Blir det for mange bilder av samme motivet så kjeft på meg, jeg klarte ikke å velge ut :)
Så fint det ble! Passet fint med småfisk til også (hadde blitt rart med store).

Angående bilder: Noen pusser på dem i redigeringsprogram først, andre ikke. Det viktigste er å passe på at de ikke er mer enn 500 px i høyde eller bredde.

Det er da klare bilder du har lagt inn
Hvorfor fortsetter du ikke tråden du har her? Blir så rotete å måtte følge flere tråder om samme prosjekt
Bonsai
Her er fremgangs måten på og lage mose steiner. Stein, filtervatt og badeskrubb. Klipper fra verandre badeskrubben putter stein inni litt tynn filter vatt på toppen, litt mose og plantegjødsel. Syr alt stramt igjen. Legger det i et lite kar med mye lys og co2 og vips etter 3 uker har du en mose stein
Du har vel ikke vurdert å selge slike steiner?
Siden jeg ikke har CO2-anlegg hadde det vært praktisk!
Selge
har ikke tenkt på det, men neste gang kan jeg lage flere en jeg trenger til meg selv, så kan jeg kontakte deg
Det ville vært fantastisk!
Noen slike ville vært perfekt i mitt Whitewater-akvarium
Etter noen mnd
Nå har det begynt og gro seg til og all fisken trives og mosesteinene vokser
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap