Har 6 fisker eg ikke vet hva er. beklager dårlig bilde.

Har 6 fisker som eg enda ikke har funne ut hva er.
Di som er bakerst i høyre hjørne.

Fisken er ca 2-3 cm lang og har røde øyne.
Ellers er bare fisken grå/sølv i fargen.

Ligner litt på Sitrontetra.

Skal ordne bedre bilde i morgen.
Ikke godt å si ut i fra det bildet

Men er det en sigarhai du har i det lille karet?
Lisbeth
Ikke godt å si ut i fra det bildet Men er det en sigarhai du har i det lille karet?

Er desverre det.. Va der når eg overtok akvarie. Leter etter noen her i Lofoten som har stort nok akvarie til han. Men finner ingen. di stakkars 300L mine begynner å bli smått for den stakkarsen.. Men har ikke hjerte til og ta livet av den heller.. ((
Huff, ja nei da er det ikke lett. Håper du finner noen som kan ta den etterhvert...
kanskje lofotakvarie e intressert i å ha et ferskvannsakvarium? da kunne jo di ha kjøpt den hos dæ :P sku ønska æ hadde et større så sku æ ha overtatt den
Maja Morling
kanskje lofotakvarie e intressert i å ha et ferskvannsakvarium? da kunne jo di ha kjøpt den hos dæ :P sku ønska æ hadde et større så sku æ ha overtatt den :)

Kansje det kansje. No va eg ikke der i sommer. Så vet ikke om di har det. Hadde det ikke i fjord. Lure på om eg skal spørre di
Roy Arne Markussen
Har 6 fisker som eg enda ikke har funne ut hva er. Di som er bakerst i høyre hjørne.

Ser ut som en eller annen av dolkestikk-variantene. Mao. Hyphessobrycon socolofi, erythrostigma el.l.

Hadde en god del og gjøre i går så glemte av og ta bilde. Fisken har svart hale..
Håvard Fossen
Kan det være rødøyetra? [URLBLOCK1]

Hmm stemmer det. Eg så jo på di på fiskeportalen. Men kjente den ikke igjen da..

men er nok en rødøyetetra.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap