Nytt 6o l på rommet trenger hjelp ang fisk

hei jeg hat startet opp et nytt 60l akvarium på rommet og trenger litt hjelp, planen er egentlig og ha et parr med pallet og noe corydoras på bonn men har også veldig lyst på noe fisk i toppsiktet. noen tips?? og funker sand bra for ciklider hvis de graver?.

ps noen tips til oppdrett på pallet har fått dette til på både juwel og sebra ciklide men noen tips til palleten?
Vil anbefale at du dropper enten coryene eller ciklidene. Går veldig ofte galt med å ha de sammen. Spesiellt når de leker forsvarer ciklider sitt territorie, og corys skjønner ikke hva det er, så det ender med at de får mye juling.
okei tusen takk men funker palett i sand med tanke på at de graver og er det noe annet du kan anbelfale?
Vil uansett hvilken fisk du vil ha, anbefale at du har sand. Ciklider liker å grave, og det er derfor fint med sand. Bedre å grave i sand enn i grus.

Mener du istedet for ciklider, eller istedet for coryer?
jeg vil ha ciklider for coryer funket vist ikke:\ er det noe annet som kan anbefale og ha med dem?
Til topps
Palettcikliden vil lage seg revir på bunnen når de leker så ideelt sett bør du ha fisker som trives best i toppen av akvariet for at de ikke skal få juling i et karr som er såpass lite som en 60-liter.

En liten gruppe sebrafisk f.eks. Jeg tar forbehold om at jeg ikke har sjekket at de skal ha samme vannverdier.

I forhold til tips for oppdrett for den type ciklide så går ikke det for å være det vanskeligste. Koksnøtthule og et godt øye på vannverdier er fine ting.
Tja. Kommer jo litt an på hva du liker, men hva med ett par disse?



eller disse?



Så kan du feks ha en liten tetra stim vedsiden av. Der er det mange å velge blandt.
Bare søk på tetra i basen, så finner du en haug.
tusen takk! veldig flotte fisker det kan jo være noe for meg
Om du skal ha paletter så bør du ikke ha noen andre ciklider eller bunnfisker der, bare så du ikke misforstår og putter Apistogramma ciklider i samme akvariet
Ja, som tante astrid sier, hold deg til en av de.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap