Stativ til 325l akvastabil?

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et stativ til et 325l akvastabilkar? Eventuelt et møbel som kan passe?
Akvarieudstyr.dk har både møbel og porsa i sort og søl og andre farger.
OK, takk skal du ha Ikke til salgs i Norge med andre ord.
Joda Du kan få kjøpt det her i Norge også. Men ser du litt på kostnadssida så kan det kanskje bli billigere å bestille fra utlandet...vet det er endel som bestiller fra Danmark og Tyskland, men da må du sette deg inn i tollregler og slikt

Her i Norge kan du f.eks ta en titt på Akvariekjelleren.no??
Er sikkert fullt mulig å få tak i her i Norge også. Men tror faktiskdet blir billigere ink frakt fra Danmark enn å kjøpe via butikk her i landet.

Jeg har brukt akvarieudstyr flere ganger. Trygt stabilt og billig. Og knall service. Trykk på det norske flagget på venstre sida så får du alle priser oppgitt i norske kroner.
Takk igjen

Der fant jeg stativ som passer, men ganske dyrt i forhold til prisen jeg skal betale for det brukte karet. Har bestilt en del fra utlandet og vet av erfaringer at det fort blir ganske dyrt med frakt, fortolling og moms. Men det kan jeg jo regne på.

Mulig at løsningen blir å finne noe annet akvariet kan stå på, men vil gjerne sove godt om natten i trygg forvissning om at akvariet ikke står i fare for å deise i gulvet.
Hvis det er akvastabil møbel du har sett på så er det faktisk dyrere enn selve karet. Og da mener jeg priser på helt nytt fra butikk. Fordelen med dette møbelet er at det er jo beregnet for karret. Og det har mange bein du kan stille på for å fordele vekten jevnt samt at det er lett å vatre opp. Det er også etter min mening ett nydelig møbel hvor du kan velge om du vil ha skuffer, skap eller hyller. Du kan også velge forskjellige farger på en eller flere skuffer eller skap. Eller ha ensfarget.

Er fullt mulig å kjøpe porsa også. Det er vesentlig billigere.

Er jo fullt mulig å lage selv også. Enten med treverk eller leca blokker. Er vel i grunn lommeboka som bestemmer
Du kan bruke understellet til 375l hvis du kapper de 4 langsgående rørene med 20 cm. Mener 325l er 130x50cm i bunnen.
Du skal ikke se bort fra at Aquamanias kan skaffe deg et stativ som er 25 cm kortere enn det på linken i innlegget over. Det han ikke har på lager, er han som regel villig til å prøve å skaffe. Han er veldig serviceinnstilt.
Kan jeg bruke denne fra ikea tror dere?
Fant dette trancherbord fra Ikea som utseendemessig passer veldig bra i stua mi. Det er heltre bjørk, og ser solid ut. Problemet er vel først og fremst at det er ti cm for fort i bredden til karet jeg har tenkt å kjøpe. Er dette uheldig?

Tror det burde vere bord under hele ramma på karet for at det skal vere helt trygt.
Hvis du er flink med hendene, el har en kjæreste/samboer/etc som er det så går det fint an å lage et bord selv. Gjorde det her på gamlekaret mitt, og det er fortsatt solid etter 10+ år.
Ekke så veldig vanskelig, det jeg gjorde var å lage en ramme av 2*3 lekter. Festet en gulvsponplare oppå, brukte no veggpanel og kledde den rundt. List oppe og nede for å gjøre det pent. Åpninger i front til dører, pass på å sjekke mål mot event billig ikea dører så det blir lett å få dekket åpningene (gjorde ikke det her, og angrer på det). Så er det bare å male el beise den med noe vannfast. så har du et fiks ferdig bord
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap