Erfaringer med Akvariereker.no?

Er Akvariereker.no trygt? Er varene i god behold når de blir levert? Hvor lang tid?
Oi, for en fin nettbutikk. nå ble jeg nyskjerrig på det samme
Jeg synes at dette har blitt en veldig bra nettbutikk. Før så skjedde det litt mye rart, men nå er alt året opp i. Så anbefaler dere Å handle herfra.
Men dem har ikke svart på mail. Er bare noen dager siden,men virker ikke lovende.
bestillte nanokar og diverse der i frå. og så leste eg etterpå alle dårlege erfaringar med butikken.

so eg sendte mail, når det hadde gått ei stund og det tok noen dagen før eg fekk svar. då var grunnen til at eg ikkje hadde fått varene at nanokaret ikkje var på lager, men skulle kome en bestemt dag.
karet sto at det var på lager på sida.

så eg fekk varene mine, i god behold. var pakka omhyggeleg inn

prøvde og å ringe på mobil på nr som er oppgitt på sida men fekk ikkje svar.

so alt i alt er eg fornøgd, men sida blir antageleg vis ikkje oppdatarert fullt so ofte som den burde.

og to artige ting frå sida ;
viss du går på tilbud, so finne du "liten mangroverot" til 25 kr trur eg, og viss du går på innredning so kosta den 45 kr

er og to forskjellige prisar på stor rekesvamp (20kr elde noke sånt forskjell)

har uansett tenkt å handle meir der i frå
Det har akkurat vært eierskifte, så ting er litt hektisk for tiden. Men jeg har likevel opplevd raske svar på e-post og fikk en snegle som jeg bestilte etter noen dager.
Eierskifte igjen?! Er vel ikke mer enn et års tid siden sist, er det vel?

Jeg har hørt så mye rare erfaringer og hatt noen sære erfaringer selv, så jeg velger å holde meg unna. De har ikke noe av min interesse som jeg ikke kan få tak i andre steder.
Jeg har handlet der ved flere anledninger. Jeg har også ringt for å få litt veiledning i starten ang rekehold. Jeg har vel bare positive erfaringer å komme med. Men nå har jeg vel sjeldent fått det i posten. Jeg har hentet det selv. (eller mannen har hentet )

Jeg har også fått feil antall. Men da i min favør ;D Så da kan jeg ikke klage synes jeg.
Takk
Takk for svar, jeg vet fortsatt ikke om jeg skal bestille eller ikke da...
Det måtte mange telefoner og mailer til før jeg fikk varene mine, de er treige til å svare og mye surr. Jeg kjøper ikke derfra igjen.
Dårlig erfaring, derfor har jeg ikke handlet der etterpå. Har de byttet eier igjen altså? Gi gjerne tilbakemelding om ting er bedre med ny eier, de har jo tross alt mye fint, i alle fall på bilder. Min erfaring er dessverre at det som kommer tilsendt slett ikke ligner på det som er avbildet i nettbutikken :o/
Jeg har handlet nanoakvarier, kuleskjell og reker derfra og har vært superfornøyd =) Både nå i år (med ny eier) og med forrige eier.

bestillte fra akvariereker.no 4/7 ennå ikke klart å sende
160l har stått tom en god stund nu så vurderer avbestille rekene å kjøpe fisk igjen
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap