Davids våte verden (side 10)

Inaktiv bruker
jeg har et spørsmål om di dyrebutikkene.som er blit ambefalt å ta en tur innom.liger di i nerheten av oslos togbanestasjonen.for vis det så reker jeg det ? =
Inaktiv bruker
siden jeg ikke fik svar så på spørsmålet mit så tror jeg at jeg handler bare på Dyrego Oslo City men det kan vere at jeg drar til den dyrebutiken 5 minute una Oslo City =

ps.jeg må logge ut på grund av jeg må pake det jeg vil ha med meg på utren så dere ser meg til tirstdag men det kan hene at jeg er så trøt at jeg bare aklimatiserer di fiskene jeg kjøper og planter di plantene jeg kjøper =
Inaktiv bruker
Er jeg hjemme ijend
jeg komm hjemm i går med 1 paletciklideho og 5 vf coydoras sodali.selsakt hade corydorasene lokasjon medn den glømte jeg å få.men jeg hade en gøy tur for de om =
Det var bra at du fant noen fisker du likte
Korleis gjekk det på sygehuset ?
Inaktiv bruker
kjempebra jeg hade et bra kne etter opprasjonen =
Inaktiv bruker
jep jeg gleder meg til neste tur til oslo =
det gjer eg og til eg skal på neste olso tur. Denne gangen reiste eg med fly og då måtte eg smugle med meg noen fisker og da kunne eg ikkkje kjøpe med meg så mangen som eg ville ha.
Så neste gang eg skal til oslo skal eg og reise med toge slik som deg for da kan eg ta med meg så mangen fisker eg vill .
Inaktiv bruker
ja men det verste for meg er at neste oslo tur komme ikke før et halvt år til =
det blir like lenge til eg og skal til Oslo, men da har me noe å glede oss til.
Inaktiv bruker
jeg er enig med det for nå har jeg noe og glede meg til mens jeg er på verdens værste og kedligste skole =
eg er enig. Skolen er noe DRITT
Inaktiv bruker
jeg gleder meg til den siste dagen på ungdomssolen da skal jeg feire =
Plussmedlem
Fisken Magnus
eg er enig. Skolen er noe DRITT

Leit hvis dere føler det slik, men det jo veldig fornuftig med skolegang.
Man bør egentlig være glad for at man har muligheten til å lære.
Uten lærdom så blir mulighetene videre i livet heller dårlige...

Håper du satser videre etter ungdomsskolen, David. Du er jo glad i dyr. Mange spennende jobber med dyr du kan få hvis du utdanner deg på høyskolenivå
Inaktiv bruker
jeg har enda ikke bestemt meg va jeg skal gå inni høyskole men jeg skal gå på en landbrukskole med dyr når det gjeler vidregåne =
Det sa jeg og når jeg var 14 David. Men jeg endte opp på Media & Kommunikasjon!
Så mye kan skje!
Inaktiv bruker
jeg tror jeg kan hole på dyre hobyen helt til jeg dør.men når jeg var litten så var jeg å dyreelsker.tilomed i barnehagen kalte di meg dogtor dyregod.men jeg har bestemt va jeg skal jobbe med det er å jobbe i en dyrebutikk som jeg har startet selv.og jeg har lyst å oppdrete det meste av fisk jeg skal sele =

ps.jeg vil bo i Setesdalen på grund at det er så fin natur der.jeg vil bo på bondegård med hest og kuer og sauer og høner og geiter og griser og ender og selvsakt akvarium og ederkopper =
Inaktiv bruker
i dag har jeg slapet av med å se på fiskene som jeg synes er gøy =
Inaktiv bruker
i dag må jeg ta noen vannbyter i akvariumene mine
Inaktiv bruker
i deg har jeg funet ut at den paletciklidehanden.som jeg fikk meg for en stundsiden.har fåt ser dame.så nå hjagager han ikke ho.så det er en lettelse =

men en dorlig nyht.er at jeg må overnate hos mormor morfar.og jeg veder på at jeg komer til å dø av kjedsomhet =;-C
Tilfeldig bekjentskap
© Maria Brox
Reklame for plussmedlemskap