- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Silje våte verden, nå med færre bøtter og Marina AquaVac :) (side 10)
Silje våte verden, nå med færre bøtter og Marina AquaVac :) (side 10)
Postet 19.10.09 kl 12:11
Postet 19.10.09 kl 12:13
Jeg kom meg aldri på auksjonen. men fisk ble det uansett. Radek er på et annet sted å jobber, så da gidder jeg ikke kjøre så langt bare for det
Men spennede hvis dere drar da Det burde dere. Vi skal bort igjen både 5-7 november, og 20-21 november så må være litt hjemme også. Siden begynnelsen av august har vi hatt 2 helger hjemme.
Har jo hest, som også trenger sitt.
Idag skal jeg møte Lisbeth og få en sjokolade gurami, samt å kjøpe en kavaler til henne. (Sjokoladeguramien altså, ikke Lisbeth)
Ellers, kjøpte noen klovnedamer i går.
Men spennede hvis dere drar da Det burde dere. Vi skal bort igjen både 5-7 november, og 20-21 november så må være litt hjemme også. Siden begynnelsen av august har vi hatt 2 helger hjemme.
Har jo hest, som også trenger sitt.
Idag skal jeg møte Lisbeth og få en sjokolade gurami, samt å kjøpe en kavaler til henne. (Sjokoladeguramien altså, ikke Lisbeth)
Ellers, kjøpte noen klovnedamer i går.
Postet 20.10.09 kl 11:11
Postet 20.10.09 kl 11:40
Postet 20.10.09 kl 11:48
Siljee[QUOTE=Lisbeth][QUOTE=Siljee] Idag skal jeg møte Lisbeth og få en sjokolade gurami, samt å kjøpe en kavaler til henne. (Sjokoladeguramien altså, ikke Lisbeth)
Hehehe
det kunne jo misforstås!!
Sjokoladeguramier er flotte! Vurderer sterkt å anskaffe oss disse, men først må vi rydde opp i 240-literen våres for å få plass til litt nytt.
Postet 20.10.09 kl 11:51
Endret: 20.10.09 kl 11:52
Postet 20.10.09 kl 20:26
Postet 20.10.09 kl 20:50
Postet 20.10.09 kl 20:56
DonaldOki. Eg så du nevnte det over her, men de eg har snakket med fikk ikke med seg at Green laser ble solgt på auksjonen.
Tror hun har kjøpt dem privat. Mener det var en i Porsgrunn som solgte dem, men han skulle ha så innmari masse for dem så selv sto jeg over. Regner med det er de hun kjøpte. Ønsker meg disse selv, men får vente til neste år når Mona skal selge igjen.
Postet 20.10.09 kl 21:12
Endret: 20.10.09 kl 21:14
Postet 20.10.09 kl 21:58
Postet 20.10.09 kl 22:26
Postet 23.10.09 kl 10:52
Da er det siste karet i Reolen satt opp. Med herrlige vanlige fargerike guppyer!!!
Klarer ikke helt å la det være pene fisk. Har også et kar med endlers og et med VF Guppy, men for å unngå mix går de ikke sammen.
Karet består nå av 6 guppyer, og alle mine unge L144 (Den ene har fått bart!!! hihi) Samt de flotte eplesneglene jeg kjøpe av Heidi.
Det må bestilles fler av de altså!
Klarer ikke helt å la det være pene fisk. Har også et kar med endlers og et med VF Guppy, men for å unngå mix går de ikke sammen.
Karet består nå av 6 guppyer, og alle mine unge L144 (Den ene har fått bart!!! hihi) Samt de flotte eplesneglene jeg kjøpe av Heidi.
Det må bestilles fler av de altså!
Postet 29.10.09 kl 12:26
Postet 29.10.09 kl 12:35
Postet 29.10.09 kl 12:43
Hehe, okey, da henger de mest sammen. Du kan altså ikke se at hunnen plager andre fisk i karet?
Jeg prøver bare å følge opp litt på vaillantiene og oppførsel. Min dame driver nemlig og plager de andre sjokkoene litt. Etter at vaillantiene ble tatt ut.
Det er derfor intressant for meg å finne ut om det bare er min som er spesielt hissig eller om vaillantihunner generelt er hissig. Så fint hvis du gir tilbakemelding hvis hennes oppførsel endrer seg etterhvert. Jeg skal følge opp Liv sine også.
Jeg prøver bare å følge opp litt på vaillantiene og oppførsel. Min dame driver nemlig og plager de andre sjokkoene litt. Etter at vaillantiene ble tatt ut.
Det er derfor intressant for meg å finne ut om det bare er min som er spesielt hissig eller om vaillantihunner generelt er hissig. Så fint hvis du gir tilbakemelding hvis hennes oppførsel endrer seg etterhvert. Jeg skal følge opp Liv sine også.
Postet 29.10.09 kl 13:19
Endret: 29.10.09 kl 13:20
LisbethHehe, okey, da henger de mest sammen. Du kan altså ikke se at hunnen plager andre fisk i karet? Jeg prøver bare å følge opp litt på vaillantiene og oppførsel. Min dame driver nemlig og plager de andre sjokkoene litt. Etter at vaillantiene ble tatt ut. Det er derfor intressant for meg å finne ut om det bare er min som er spesielt hissig eller om vaillantihunner generelt er hissig. Så fint hvis du gir tilbakemelding hvis hennes oppførsel endrer seg etterhvert. Jeg skal følge opp Liv sine også.
Jeg har jo ikke mer enn de to sjokoladene? Kanskje de plager de andre fordi de ligner dem selv?
Postet 29.10.09 kl 13:29
Postet 29.10.09 kl 13:38
Postet 29.10.09 kl 16:04
Endret: 29.10.09 kl 16:05