Mange bøtter vann.. (side 100)

Det er litt morsomt når fisker virkelig har personlighet! Jeg ønkser meg veldig en kampfisk, men det er nok flere som står høyere oppe på lista Men etter det jeg har hørt er de veldig sosiale av seg og "søker" kontakt med f.eks. deg Jeg tror det er litt derfor at folk får ett såpass spesielt forhold til de...?
Sanne
hehe, nei, jeg vil ikke ha noe klisjè navn ;p og rosa passer da best på en jente xD


Hmm.... hva med Ken? (ja, som i "Barbie & Ken") *knegg*

hehe

Hva heter forresten den tyggisen som man kan blåse svære bobler med, som alle unger liker? Tyggisen er rosa, men jeg husker ikke hva den heter.
(rart at ikke flere har oppkalt kampfiskene sine etter tyggiser, siden kampfisk faktisk blåser bobler når de lager reder, hehe)
nja, kanskje hvis han blir feit :p
har forøvrig fått forslaget Sashimi, altså en japansk fiskerett.. og Chips :p
røde mygg falt i smak. nå håper jeg bare at coryene greier å suge opp restene før han spiser seg fordervet :p
han var slank og fin til morran idag, ingen ballongkampfisk heldigvis :p
nå er jeg hos fattern og har akkurat tatt siste strøk med lakk på ramma. også pakket ut bakgrunnen, og den ser ikke så veldig ut som på bildet... fargen er ganske ensformig, men fin likevel. blir nok bedre når alt er ferdig, med ordentlig lys og alt. pluss no alger så blir det bra :p

må kutte hvertfall et hakk i den pga midstaget, men jeg får den nedi uten å ta av midtstaget, så da slipper jeg det. men må kanskje ta av litt på den ene siden for å gi mer areal til hhørnefilteret... syns det ser litt liten plass ut..

sånn ser det sånn ca ut. tatt uten blitz.
[External Image]
Det var en ordentlig flott bagrunn, aldri sett sånn før.
Den var stilig. Hvor var det du kjøpte den igjen?
på unimati, merke rockzolid. kom på ca 2200 kr inkludert tolltull.

oppdaget en liten blemme da jeg dro av maskeringsteipen, selvfølgelig på frontglasset, så der må jeg flikke litt. ellers blir det å male ett strøk til på den løse døra. pappa har sagt han skal hjelpe meg med å fikse dørene.
Koser meg med å lese her inne, mye som skjer. Gleder meg til karret er ferdig og oppe og går.
vel, fra nå av b lir det ikke no arbeid før uti august.. neste uke oklungen, så er det grillfest + jeg drar til evje og pappa drar nordover, jeg får besøk i juli + at jeg reiser på ferie to siste ukene i juli, og så er det bryllup på vestlandet ene helga i august. så siste halvdelen av august kommer jeg igang kanskje :p

skal og støvsuge opp all sanda i karet og se om jeg vår vaska vekk litt drit. pappa har industristøvsuger, og den suger bokstavelig talt jævla bra :p
sånn, da var jeg hjemme igjen, og fiskene ble glad for litt lys :p

kampfisken er i full vigør, farter rundt som bare det. ingen sløvis der nei. trillene virker litt småhypre, er ei dame og to gutter som dirrer i vannet :p noen fler som har hengt sei på ser jeg, blant annet en orange lazer. stjernene ser ut til å ha tina, de styrter ikke i skjul lenger hvertfall. og habrosusene er aktive som alltid. må nok slamme litt i det karet snart, en del bæsj og rotbiter på sanda nå.
sånn ble det til slutt. man kan se hvor jeg har vært uheldig med teipen. men dette blir altså bakglasset :p
[External Image]
Jeg kan iallefal ikke se hvor du har gjort feil med teipen.
Kjøpt meg nytt karr idag jeg *voops*
se de hvite områdene nederst ved glasset :p er vel mest tydelig siden jeg vet at de er der... :p
og ja, disse akvariene, plutselig så har man ett til...
Merkelig det der, satt jo såklart inne her i pausen på jobben og så dukket det opp. Og plutselig hadde jeg sendt melding og sagt at jeg tok det.
Har dessuten masse 20l rundt omkring jeg kan kjøpe billig, men synes det blir litt for lite igjen. Rundt 30l + og lange karr.
ja, skal jeg ha flere småkar blir det nok 40-50 litere. eller diiigre kar :p
Beste er vel å bestille etter egne mål, koster ca 400,- for rundt 60l på Dahls. Eller så er det en i Danmark som tar betalt pr liter, husker ikke om det var 3kr liter'n eller no sånt. Men billig er det likevel
joda, men det blir ikke før jeg kommer i eget hus/leilighet :p har forbud mot flere kar her nå :p
Mamma holdt på å tilte da jeg sa jeg skulle hente enda et karr. "Du får ikke lov til å sette det opp på hytta" Hvorfor ikke lissom, nei det var vist nok der fra før. Er det hun er redd for lissom??
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap