Mange bøtter vann.. (side 101)

hm, nå ser jeg bare 3 stjerner.. finner ingen døde. så jo alle 4 her ista =/ habrosusene er hyperaktive som alltid, og amanoreka er bare rar.

[External Image]
De har vel ingen mulighet til å hoppe ut av karret?
Funnet to tørka reker her hos meg nemlig, så kan jo hende. De blir jo bitte små når de tørker inn, vanskelig å se eller finne.
nei, det er ikke lett å hoppe ut ac dette karet. ser bare 3 stjerner idag igjen, men jeg så 4 idag tidlig. kanskje den ble litt skremt da jeg bytta litt vann igår... men habrosusene stimler som bare det, aldri sett de så hypre uten at det er mat å få :p
Habrosusene er skjønne, må være morro å ha en cory du ser. Og som ikke rømmer i skjul hver gang du leer på deg.
ja, de er bare herlige. den siste stjerna ser ut til å ha blitt sjenert, men ellers har disse tinet opp ganske bra de og. men ikke i samme grad som habrosusene.
Du kan sikkert få kjøpe noen av meg om du ønsker, jeg har jo ei grei gruppe. Ønsker oppdrett på de etterhvert, men ennå får det være.
torstein sa han skulle ta inn fler i slutten av juni/begynnelsen av juli, så vi får se. habrosusene skulle gjerne vært ett par tre til de og. men tropehagen fikk dem ikke på siste bestilling..

men herlighet å disse coryene farter opp og ned glasset da.. blir jo nesten svett bare av å se på dem :p
herlighet. rørte inn litt mer maisgrøt og gjær her om dagen, mikroorm produskjonen har jo eksplodert. ikke no problem å fore 3 kar 2 ganger dagen, fra den lille bollen!

skal gå ned til butikken og hente den nye kameralinsa mi. for jeg kjenner at hvis jeg blir sittende her så sovner jeg. men egentlig så vil jeg sove... er så sliten. greit at jeg har fri imorra for å si det sånn.
Har faktisk fri imorgen jeg å, så da blir det å ordne med mat og slikt til Oklungen treffet. Er sommerfest på jobben imorgen kl 19.00. så må ha mat med til det å, derfor det ikke blir tur nedover før til lørdag.
Men dere kommer kanskje hit og henter meg lørdag?? Så får du endelig sett hytta og greier ;D

Har hentet husteltet idag, tok med mitt lille telt oxo i tilfelle noe skulle være galt. Husteltet har nemlig vært lånt ut til ett realt susehue forrige sommer, selv om hun ikke brukte det likevel kan noe ha blitt borte. Så sånn for sikkerhets skyld.

Tenker jeg tar med hengekøya å sova i, solsengene hadde nemlig min mor kvittet seg med.
Så da er det bare å pakke badetøy, klær og mat. Wohoo, detta blir morro
må pakke jeg og :p vi drar i 11 tia imorra vi, så får jeg litt tid til å snoke rundt hos deg også.

han der kampfisken min er snodig. høyt og lavt mesteparten av tiden, hender han "legger seg ned" ett sted for å vhile ett halvt minutt og så er det på'n igjen. og hand regelrett mobber pestsneglene :p eneste er vel at han er kresen i matveien. flakfor, tetra diskus og mikroorm er bare æsj. frossen artemia og røde myggiser derimot går ned på høykant.
He he, ja de vet hva de liker disse kampfisk gutta.
Nå skal dere snart komme, ble vist litt seint igår for både meg og jan. Jeg var hjemme og i seng halv 4, han først 4.
Men jeg hadde det utrolig kos.

Har masse jeg skulle fått gjort idag, istedet sitter jeg her ;D

Dere blir jo noe forsinket hit siden Jan forsov seg idag
Hei Sanne har du de leveritesneglene enda i karet ditt.? Kunne du tenkt deg å bli kvitt noen? Hos meg har de kommet bort. Jeg har en stor en igjen pluss en bitte liten en. Hvis du har vanlig damsnegle så vil jeg gjerne ha det også. kan du sende meg en mail når du får tid....Mvh Heidi
sender deg en mail straks jeg heidi.


sånn, da var man hjemme fra oklungen. var kjempekoselig med masse hyggelige folk og fe, men er totalt utkjørt idag, samt solbrent. har tatt masse bilder, men siden de ikke er fiskerelaterte laster jeg dem ikke opp hit. jeg har en annen side hvor jeg laster opp de beste bildene jeg har, og den finner du her, om du nå skulle bære interessert i det.
WOW! Takk for linken! Du er kjempeflink med bilder altså!
Skjønner at jeg ikke har sjangs på fotokonken!
Wow sier jeg og ,kjempenydelige bilder
oi, tusen takk
laster opp nytt nå og da, kommer an på hva jeg føler for og har av materiale
blir mye nå rett etter en event, eller ferie og lignende ^^
Hvilket redigeringsprogram bruker du?
photoshop cs4, men jeg likte cs3 bedre
Da har du et skikkelig proft redigeringsprogram! Blir hakket for vanskelig for utomodige meg
næh, enkelte bilder bruker jeg ca 1 minutt til å redigere. bare noen kjappe menyvalg. ganske tidsbesparende :p
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap