Sissis våte drømmer (side 102)

Skjønner godt at du gikk på en sprekk!
Nydelige farge sjatteringer i slørene, dette må da være en skikkelig Don Juan?? Skikkelig staselig kar det der!!

Enkelte kampfisker bare ser på deg, som om de vet at du ikke klarer å motstå dem...

Her kommer noen bilder fra Trollskogen; det eneste karet det helt sikkert ikke skal bettaer inn i, siden det går dyre reker der.
[External Image]
[External Image]
[External Image]
Framgang :)
Målte ammoniakk i Fødestua i natt, og nå har det falt til 1,0! Endelig begynner det å nærme seg her

Odd passer nå wigglers, men jeg har desverre ikke kapasitet til å ta ut noen nå. Har to små søsken i en eb-boks, men der er ph en del høyere enn i Kjøkkenøya. Det blir vel flere anledninger skulle jeg tro, for dette er ihvertfall fjerde gang de to har lekt.

Det er wigglers igjen hos honningbarna også. De leker ofte de! Men jeg gjør ikke noe med det. Ser det er en del smått oppi der, så det kan jo hende det vokser opp noen...

Lilja er forresten leksklar, men Reidar er mer opptatt av å vise seg for henne enn å lage skum, så det spørs om det blir noe. Han "skummet" jo før han fikk damebesøk, så han burde jo få det til...

Ser forresten veldig lite til de nye imbellisene. De oppholder seg inni virrvarret av cardamine. Har ikke sett dem spise noe, så plumper oppi litt levende dafnier. Fiskene er jo VF, så kanskje de er litt vanskelige?

Fikk et brukbart bilde av wigglersene til Odd! De er søte jo ;D
[External Image]
Far passer godt på,
[External Image]
mens mor Märtha produserer nye egg...
[External Image]
Åhh, fint bilde av wigglers ! Nå fikk jeg lyst på kampfisk igjen...

Du må jo ha noe i vannet som får alle labyrintene til å leke :o)
He, he, tydelig at labyrintene har riktig yngle-vann ja. Men coryene? De bare tuller rundt de, alle typer, og gir meg forhåpninger. Men egg? Nei, det vil de ikke gi meg...
Oi! Skikkelig fint wigglers bilde!!
Du skal se at coryene kommer de også, når du minst venter det ;0)
Der fant jeg bilder av grenmallene dine ,skikkelig flotte


[External Image]

[External Image]
Utrolig fasinerende wigglersbilde! Vinnerkandidat
Takker alle sammen

Har filmet litt i Godteskåla i dag. Hovedsaklig sparrende pygméguramier, og en kan faktisk høre knirkinga deres i videoen! Med i snutten er også en lite betta channoides, vifterekene, 2 lakriser, og dessverre meg...
<embed src="http://www.youtube.com/v/vgCWWRpXvaA?version=3&;hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="284" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Inaktiv bruker
Flott video. Der var det en del planter ja. Kul de rekene, tro om jeg kan ha sånne sammen med pygmeusene mine?
Jeg synes det er fascinerende med fisker som lager lyder. Jeg har jo sjokolademaller (bare én igjen akkurat nå), og de knirker noe skrekkelig. I begynnelsen trodde jeg det var akvariet som var i ferd med å bryte sammen, for det høres unektelig sånn ut. Siden det var 325-literen, var jeg temmelig nervøs over lang tid. Etter å ha hatt dem noen år, vet jeg jo bedre nå, men jeg synes fortsatt lyden er ekkel, men likevel fascinerende.

Nydelige, små wigglers, forresten!
En liten snutt til:
<embed src="http://www.youtube.com/v/K-ixSR3z4KY?version=3&;hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="284" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Flott videosnutt sissimor, man får jo et helt annet inntrykk av å se karet "live" enn med bilder, legger inn ønske om flere slike...
Skal prøve å få fjerna alger på glasset neste gang
Siste videoen får jeg ikke sett ,får bare en svart skjerm med "denne videoen er privat ?
Det var da rart Sølvi. Skal prøve å fikse, men jeg og Youtube er ikke spesielt god venner...
Nå fungerer det hos meg i hvert fall - og det fungerte ikke tidligere i dag.

Jeg elsker å se coryer som vrimler langs glasset. Og de skjønne grønne er selvsagt, ja, skjønne!
De er så skjønne atte, og når kameraet er innen rekkevidde, så måtte jeg bare. Synd det var bare 2 denne gangen...

Legger ved et par bilder av sollyset som flommer inn i Kjøkkenøya. Det varte ikke lenge, og var selvfølgelig mye finere enn jeg klarer å få fram på bildene
[External Image]
[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap