Sølvi sine coryer og litt til :) (side 103)

Vi har slike eikeblader om du trenger..
Har dere ,supert
Da vil jeg gjerne kjøpe litt av dere .

Kan du sende meg en mail om hva dere vil ha for de og når det passer å treffes .
Skal mange kattapa til for å påvirke noe som helst. Og bananblader påvirker ingenting. Men det er jo andre gode stoffer i kattapa og de gir godt med skjul
Får vel prøve det en gang for å se hvordan de fungerer

Et par bilder av de grønne i aktivitet.

[External Image]
[External Image]
Er dette dei som heter Corydoras sp. ´green laser´ .

Lest litt i basen i dag og dei kunne trives i akvarie på 54 L stod det. Dei må jo bli fine sammen med røde reker av noe slag
Ah, så pent det lange akvariet ble! Gjør ikke noe at lyset ikke kommer til over hele karet, det ble stilig uansett.
Og de grønne er vel altid "de skjønne grønne", vakre små skapningene Du har så mye fin fisk, artig å se når du legger ut mer bilder.

Takk skal du ha Siande ,skal se om jeg får tatt en runde og knipse litt en av dagene.På tide med litt oppdatering etterhvert

Dette er grønne lasere ja Nina ,og er en flott cory ,ville nok sett bra ut sammen med røde reker

54 liters kar går helt fint til en gruppe med coryer ,så det må du få gjort noe med
Sølvi Gullaksen
54 liters kar går helt fint til en gruppe med coryer ,så det må du få gjort noe med :)

Ja tenk, jeg vet det. Har en 54-liter der et stusselig antall vidunderlig vakre venezuelanus skal flytte inn. Og du selger sånne. I Bergen. Livet er urettferdig. Furt.
flotte corryer du har Sølvi! Jeg vil også ha grønne
Ja er det ikke alltid sånn

Forresten så er det litt merkelig med disse coryene jeg har solgt de siste årene.
For mesteparten av de havner alle andre steder enn i Bergen . Masse coryer har fått nye hjem i Haugesund og Stavanger og noen i Oslo,Trondheim og i Sogn og Fjordane.

Bergenserne har visst ikke fått øynene skikkelig opp for flotte og gjerne litt uvanlige og skjeldne corydoraser

Sølvi Gullaksen
Bergenserne har visst ikke fått øynene skikkelig opp for flotte og gjerne litt uvanlige og skjeldne corydoraser :(

Flaks att det finnes kloke folk på Sotra.. Trur vi må følge med når du har ute for salg.. Akvarie er satt på plass og masse fliterguffe på plass alt. Tok den mosen vi kjøpte av deg sist for den er blitt skikkelig stor no. Den vil nok reker trives i håper eg. Blir vanskelig vente med å ta det i bruk.
Trym81
flotte corryer du har Sølvi! Jeg vil også ha grønne ;)

Takk skal du ha ,synes selv jeg har en flott samling med coryer og de grønne er absolutt en flott fisk ,det er det ikke tvil om
Sølvi Gullaksen
Ja er det ikke alltid sånn ;) Forresten så er det litt merkelig med disse coryene jeg har solgt de siste årene. For mesteparten av de havner alle andre steder enn i Bergen . Masse coryer har fått nye hjem i Haugesund og Stavanger og noen i Oslo,Trondheim og i Sogn og Fjordane. Bergenserne har visst ikke fått øynene skikkelig opp for flotte og gjerne litt uvanlige og skjeldne corydoraser :(

Jeg håper det snart havner noen i Sande også, men jeg har aldri hatt plass de gangene det har vært mulig å skaffe disse her
Bergensere er sære tror jeg?
Ivar og Tone
[QUOTE=Sølvi Gullaksen] Bergenserne har visst ikke fått øynene skikkelig opp for flotte og gjerne litt uvanlige og skjeldne corydoraser :(

Flaks att det finnes kloke folk på Sotra.. Trur vi må følge med når du har ute for salg.. Akvarie er satt på plass og masse fliterguffe på plass alt. Tok den mosen vi kjøpte av deg sist for den er blitt skikkelig stor no. Den vil nok reker trives i håper eg. Blir vanskelig vente med å ta det i bruk.

He he ,ja det kan du si

Har forresten Venezuelanus for salg nå men nå minker det på cory-ungdommer etterhvert. Så blir vel ikke til at det blir noesærlig oppdrett igjen før etter sommerferien,men en kan jo aldri si aldri.
Har 4-5 små grønne men det tar litt tid før de er salgsklare.
Vi kan jo vente vi på noe så fint, om du vil selge dei Hvor stor gruppe kan det være i karet da. Vil jo att dei skal ha det bra der. Karet må jo gå seg inn og så har vi jo blå snegler som kan flytte inn før den tid
Trym81
[QUOTE=Sølvi Gullaksen]Ja er det ikke alltid sånn ;) Forresten så er det litt merkelig med disse coryene jeg har solgt de siste årene. For mesteparten av de havner alle andre steder enn i Bergen . Masse coryer har fått nye hjem i Haugesund og Stavanger og noen i Oslo,Trondheim og i Sogn og Fjordane. Bergenserne har visst ikke fått øynene skikkelig opp for flotte og gjerne litt uvanlige og skjeldne corydoraser :(

Jeg håper det snart havner noen i Sande også, men jeg har aldri hatt plass de gangene det har vært mulig å skaffe disse her
Bergensere er sære tror jeg?

Får håper du får tak i noen snart ,men plass måååå en bare lage når muligheten byr seg

Ivar og Tone
Vi kan jo vente vi på noe så fint, om du vil selge dei:) Hvor stor gruppe kan det være i karet da. Vil jo att dei skal ha det bra der. Karet må jo gå seg inn og så har vi jo blå snegler som kan flytte inn før den tid:)

Selge de skal jeg nok bare de klarer å vokse opp,har jo ingen garanti for det ,og de er jo heller ikke så mange.Men håper på å få noen flere yngel på de i nærmeste fremtid hvis de bare kan legge noen skikkelige egg. Kommer ikke til å stresse med oppdrett nå som sagt så de må i så fall vokse opp blant de voksne.

I et 54 liters kar kan det fint gå 7-8-9 stk. av disse ,de er jo ikke av de aller største coryene.
Vi har god tid vi Ikkje noe vits kjøpe i dyrebutikken når vi kan kjøpe hos deg..
Det er bra for du finner de neppe i en butikk ,ihvertfall ikke på vestlandet
Har aldri sett slike i butikker nei.. Såg noen skulle selge her inne men dei var for langt vekke..
Venter heller hos deg vi..

Ha ein fin fin dag.. Her er Ivar ute for å dra opp garn. Må jo fiske etter litt matfisk også
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap