- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Sølvi sine coryer og litt til :) (side 103)
Sølvi sine coryer og litt til :) (side 103)
Postet 04.05.11 kl 20:32
Postet 04.05.11 kl 20:55
Postet 04.05.11 kl 23:05
Postet 05.05.11 kl 15:32
Endret: 05.05.11 kl 15:36
Postet 05.05.11 kl 15:50
Postet 05.05.11 kl 16:57
Takk skal du ha Siande ,skal se om jeg får tatt en runde og knipse litt en av dagene.På tide med litt oppdatering etterhvert
Dette er grønne lasere ja Nina ,og er en flott cory ,ville nok sett bra ut sammen med røde reker
54 liters kar går helt fint til en gruppe med coryer ,så det må du få gjort noe med
Dette er grønne lasere ja Nina ,og er en flott cory ,ville nok sett bra ut sammen med røde reker
54 liters kar går helt fint til en gruppe med coryer ,så det må du få gjort noe med
Postet 05.05.11 kl 21:34
Postet 05.05.11 kl 21:44
Postet 05.05.11 kl 22:23
Ja er det ikke alltid sånn
Forresten så er det litt merkelig med disse coryene jeg har solgt de siste årene.
For mesteparten av de havner alle andre steder enn i Bergen . Masse coryer har fått nye hjem i Haugesund og Stavanger og noen i Oslo,Trondheim og i Sogn og Fjordane.
Bergenserne har visst ikke fått øynene skikkelig opp for flotte og gjerne litt uvanlige og skjeldne corydoraser
Forresten så er det litt merkelig med disse coryene jeg har solgt de siste årene.
For mesteparten av de havner alle andre steder enn i Bergen . Masse coryer har fått nye hjem i Haugesund og Stavanger og noen i Oslo,Trondheim og i Sogn og Fjordane.
Bergenserne har visst ikke fått øynene skikkelig opp for flotte og gjerne litt uvanlige og skjeldne corydoraser
Postet 05.05.11 kl 22:27
Sølvi GullaksenBergenserne har visst ikke fått øynene skikkelig opp for flotte og gjerne litt uvanlige og skjeldne corydoraser :(
Flaks att det finnes kloke folk på Sotra.. Trur vi må følge med når du har ute for salg.. Akvarie er satt på plass og masse fliterguffe på plass alt. Tok den mosen vi kjøpte av deg sist for den er blitt skikkelig stor no. Den vil nok reker trives i håper eg. Blir vanskelig vente med å ta det i bruk.
Postet 05.05.11 kl 22:34
Postet 05.05.11 kl 22:42
Sølvi GullaksenJa er det ikke alltid sånn ;) Forresten så er det litt merkelig med disse coryene jeg har solgt de siste årene. For mesteparten av de havner alle andre steder enn i Bergen . Masse coryer har fått nye hjem i Haugesund og Stavanger og noen i Oslo,Trondheim og i Sogn og Fjordane. Bergenserne har visst ikke fått øynene skikkelig opp for flotte og gjerne litt uvanlige og skjeldne corydoraser :(
Jeg håper det snart havner noen i Sande også, men jeg har aldri hatt plass de gangene det har vært mulig å skaffe disse her
Bergensere er sære tror jeg?
Postet 05.05.11 kl 22:43
Ivar og Tone[QUOTE=Sølvi Gullaksen] Bergenserne har visst ikke fått øynene skikkelig opp for flotte og gjerne litt uvanlige og skjeldne corydoraser :(
Flaks att det finnes kloke folk på Sotra.. Trur vi må følge med når du har ute for salg.. Akvarie er satt på plass og masse fliterguffe på plass alt. Tok den mosen vi kjøpte av deg sist for den er blitt skikkelig stor no. Den vil nok reker trives i håper eg. Blir vanskelig vente med å ta det i bruk.
He he ,ja det kan du si
Har forresten Venezuelanus for salg nå men nå minker det på cory-ungdommer etterhvert. Så blir vel ikke til at det blir noesærlig oppdrett igjen før etter sommerferien,men en kan jo aldri si aldri.
Har 4-5 små grønne men det tar litt tid før de er salgsklare.
Postet 05.05.11 kl 22:44
Postet 05.05.11 kl 22:47
Endret: 05.05.11 kl 22:48
Trym81[QUOTE=Sølvi Gullaksen]Ja er det ikke alltid sånn ;) Forresten så er det litt merkelig med disse coryene jeg har solgt de siste årene. For mesteparten av de havner alle andre steder enn i Bergen . Masse coryer har fått nye hjem i Haugesund og Stavanger og noen i Oslo,Trondheim og i Sogn og Fjordane. Bergenserne har visst ikke fått øynene skikkelig opp for flotte og gjerne litt uvanlige og skjeldne corydoraser :(
Jeg håper det snart havner noen i Sande også, men jeg har aldri hatt plass de gangene det har vært mulig å skaffe disse her
Bergensere er sære tror jeg?
Får håper du får tak i noen snart ,men plass måååå en bare lage når muligheten byr seg
Postet 05.05.11 kl 23:39
Ivar og ToneVi kan jo vente vi på noe så fint, om du vil selge dei:) Hvor stor gruppe kan det være i karet da. Vil jo att dei skal ha det bra der. Karet må jo gå seg inn og så har vi jo blå snegler som kan flytte inn før den tid:)
Selge de skal jeg nok bare de klarer å vokse opp,har jo ingen garanti for det ,og de er jo heller ikke så mange.Men håper på å få noen flere yngel på de i nærmeste fremtid hvis de bare kan legge noen skikkelige egg. Kommer ikke til å stresse med oppdrett nå som sagt så de må i så fall vokse opp blant de voksne.
I et 54 liters kar kan det fint gå 7-8-9 stk. av disse ,de er jo ikke av de aller største coryene.
Postet 05.05.11 kl 23:43
Postet 06.05.11 kl 08:23
Postet 06.05.11 kl 08:25
Postet 06.05.11 kl 08:27