Sissis våte drømmer (side 103)

Plussmedlem
Tror det er lenge siden jeg har lagt igjen et spor her nå, men holder meg sånn noenlunde oppdatert, hehe Flotte bilder og videoer! Det er alltid hyggelig å titte innom tråden din og se hva som "skjer"
Jeg syns det er fassinerende med uvanlige reker, så i Kjøkkenøya har jeg samlet de spesielle jeg har kommet over. Regner med at dette er kryssninger av noe slag, men stilige er de
[External Image]
[External Image]
[External Image]
Nydelige Mysterier du har!!
Har enda ikke funnet ut hvilke reker jeg skal ha, men jeg har gooood tid :0)
Sånn iallefall til karet kommer i hus og det begynner å klø i fingrene etter å sette det opp *Smile*
Odd og Märtha har jaggu lekt igjen, så nå passer han både wigglers og egg! :0
[External Image]
[External Image]
Anders K
Tror det er lenge siden jeg har lagt igjen et spor her nå, men holder meg sånn noenlunde oppdatert, hehe :-) Flotte bilder og videoer! Det er alltid hyggelig å titte innom tråden din og se hva som "skjer" :)

Så koselig med livstegn fra deg Anders
Nå i helga har jeg fått lagd og montert ei hylle i vinduskarmen på kjøkkenet. Da kan jeg ha et enkelt armatur festet under, slik at jeg slipper flere løse liggende på småkarene. Dette ble mye ryddiger syns jeg, og så er det fin plass til krydderpotter oppå hylla
[External Image]
Reidar insisterte på at jeg måtte legge ut et bilde til av ham, så her kommer det...
[External Image]
Så lurt Du må forresten ha ett stooort kjøkken:O Du her flere kar der enn jeg har tilsammen jo Heldig du!
Fint med en hylle å ha ting på også
Er så heldig at vi har ganske stort kjøkken ja, ellers hadde litersyken min bydd på uoverkommelige problemer...

På bildet her ser du halve vindusveggen. På andre siden av bordet (med Kjøkkenøya på) står Fødestua, så ingen kan beskylde meg for å ikke utnytte plassen!

I EB-boxen ca midt i bildet går det nå to bittesmå kampfiskyngel. Disse er etter Odd og Märtha. Fikk tatt et brukbart bilde av en av dem:
[External Image]
Yngelen i Barnehagen (til høyre for EB-boksen) begynner nå virkelig å ligne en ekte perlegurami
[External Image]
[External Image]
Du verden... det der, vet ikke jeg hva jeg skal si til det. Det Resun-karet ditt ser så frodig og mystisk ut, at du får det til!!
Det er ikke bare coryer som blunker
[External Image]
Så nyyydelig da og blunke kan den så visst også
Takk Sølvi. Katter er fantastiske

Har faktisk skjedd litt her i dag, for Fødestua er fri for ammoniakk og nitritt. Så nå har det flyttet inn 5 lokasjonsendlers (fra Asylet). Resten får flytte en annen dag.

Ellers har jeg hivi ut Fluval 2+ filteret fra Asylet. Måtte jo gi faenskapet juling hver gang jeg skulle starte det igjen! Nå er det istedet en Am-top der. Litt lite filtervolum, så har satt blåmatte rundt. Dermed fungerer filteret mer som en powerhead. Håper dette blir bedre...

Og så har L144 lekt igjen. Tok noen bilder som jeg kan dele i morra. Pussige fiskene
Her kommer mallebildene jeg lovet...
Mor er på besøk i hula...
[External Image]
"Nei! Hun prøver å stikke av!"
[External Image]
Krisen avverget
[External Image]
Så flotte bilder
Det er så komisk å se på mallene under denne kurtisen, hannen er ekstra søt med sin desperate oppførsel og barter og finner som liksom stritter alle veier
He he he *Ler!*
Herlig bilde serie :0) Og så flott den barte gutten er!!
Kjempefint!
Har du fått noen ancistrus super rot eller?
Ja Kamilla, Atle er kjempefin! Han er ganske liten enda, men bartene gror fram i kjempefart. Sikkert fordi hormonene bruser nærmest uavbrutt

Har desverre ikke fått tak i noen super-rot hann enda nei Akvariefan, så de tre flotte damene er fortsatt single
Fantastisk bildeserie av de gule :o)

Skal kjøre nordover til påske, og kan ta med noe på veien, om det er noe du har lyst på som befinner seg i Akershus/Oslo, eller på veien nordover :o)
Du tar så fine bilder! De er flotte, og artige! Gleder meg alltid når jeg ser at du har oppdatert. Så flotte L144 du har, gleder meg til min lille blir større (er på ca 3 cm nå).
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap