Sissis våte drømmer (side 104)

Jeg blir så fascinert av at du har kjøkkenet fullt av vann, nå kom jeg på at jeg har en liten kjøkkenbenk med bare rot....

Også så fin en pusekatt! Men hvordan kan du ha akvarier uten topplokk og den sammen? Eller er det lokk på de under vinduskarmen? (Smart løsning forresten). Her tror jeg ikke det hadde gått. Har problemer nok med å holde kattene tørre under vannskifter.
Tusen takk for hyggelig tilbakemeldinger alle sammen! Det varmer godt om hjertet

Vet du Tante; jeg har dekkglass på alle. Karma (tricoloren) er ram når det gjelder akvarievann, og "hjelper" meg masse ved vannbytter. Og hun drikker konsekvent kun akvarievann! Har jo avskårne hjørner på noen glass, og der stikker hun poten godt nedi, og lepjer i seg så vannet spruter. Er så søt atte! Kanskje jeg skal prøve å filme det en gang?

Tar gjerne mot det tilbudet StineMari

(Fortsetter med uthevede navn jeg, selv om Donald syns det er barnslig roping. Han hater jo personlige tråder uansett, så her kan det ikke plage ham...)
Sissimor
Tar gjerne mot det tilbudet [B]StineMari[/B] :D (Fortsetter med uthevede navn jeg, selv om Donald syns det er barnslig roping. Han hater jo personlige tråder uansett, så her kan det ikke plage ham...)


Må bare sitere deg der. *fnis*
Kansjke kursiv er bedre ? Tjaa. Jeg synes det blir mer klart å se hvem man evntuelt retter svar mot med uthevet navn
Oi da... Da er jeg visst veldig barnslig jeg også ;0) Er fæl med den dær ropingen, altså!

Begrenset siteringen etter å tidligere ha lest dette innlegget om sitering, men å markere hvem du prater til er da ikke barnslig roping? *Hmf* Flisespikkeri!!

Noen må jo bare klage på alt også, spesielt om det er hyggelig eller sosialt ment...

Gidder ikke bry meg, og velger heller å syns synd på de som ser ned på alt som ikke er "høyverdig". Må jo bare være trist, og en går glipp av mye morro! Som de personlige trådene! Koooser meg med de daglig jeg
Sissimor
Noen må jo bare klage på alt også, spesielt om det er hyggelig eller sosialt ment... Gidder ikke bry meg, og velger heller å syns synd på de som ser ned på alt som ikke er "høyverdig". Må jo bare være trist, og en går glipp av mye morro! Som de personlige trådene! Koooser meg med de daglig jeg :D


koser meg jeg også Sissimor;D
Ser du driver kampfiskoppdrett. Selger du hunner? Min vakre Fille-Franz har så lyst på kvinnfolk - tror jeg?
Hm Tante, jeg har egentlig ikke kommet igang enda. Har 2 små yngel da, men vi får se hva som skjer framover
Da har jeg vært flink jente og stemt i fotokonkurransen. Glemte igjen når fristen var, så fikk ikke sendt inn noe bilde. Kanskje neste gang?

Ellers har jeg omskrevet en liten sang, som passer med hvordan ting har vært de siste nettene:
Hvor er denne karen med sekk og lue på?
Han ligner litt på nissen i grunn...
Det er ikke ham, det er Jon Blund.
Skulle vært her for lenge siden nå...
Flere rubiner ;)
Har hatt hyggelig akvaristbesøk i dag, som hadde med seg 12 rubintetra til meg! Disse var bleke og gjemte seg hos ham, så håpet er at de skal blomstre sammen med mine 17, som forøvrig også er ganske lettskremt. 29 stykker, det blir jo en skikkelig stim det, enda så små de er

må få se et bilde av stimen
Skal prøve Aquagal, men lover ingenting. De er i et veldig gjengrodd kar, så det er ikke bare, bare...

Men her kommer ihvertfall noen små glimt inn i Fødestua, der de første innbyggerne er på plass: 7 lokasjons-endlers, 7 svarte sandsnegler, 7 røde posthorn og ei kirsebærreke som definitivt ikke er invitert! Den må ha lurt seg med noe mose fra Godteskåla, så den har tålt overgang fra ph 6,4 til 7,2 helt uten tilvenning. Skikkelig hardhaus, men den er bleik og må ut, for her skal sakuraene inn.
[External Image]
[External Image]
[External Image]
Mange fine planter sissmor, bruker du noen form for gjødsel?

Hilsen
RHD
Fine bilder som alltid! Akvariet ser kjempebra ut. Tøff reke du har der ja.
29 stykker rubintetra høres jo kjempefint ut, så gøy når man begynner å få en større stim av disse altså.
Jeg bruker Happy-life plant + ferro ved hvert vannbytte, litt mindre enn anbefalt dose egentlig...
Sissimor
Ellers har jeg hivi ut Fluval 2+ filteret fra Asylet. Måtte jo gi faenskapet juling hver gang jeg skulle starte det igjen!

Hvis du vil bli kvitt den for godt, kan jeg godt stikke av med den neste gang jeg er i Trøndelag. Det er så utrolig synd at det ikke er mulig å få kjøpt filtre av denne serien lenger. Jeg mener ganske bestemt at dette er det beste svampefilteret som noen gang har vært laget. Jeg har mange av dem!
Vet du Inger Anne, det er nok bare jeg som ikke er helt venner med det. Et eller annet sitter fast, slik at jeg ikke får renset det ordentlig. Skal gi det en sjanse til, men om vi ikke blir venner etter det, så er det ditt
Fødestua er virkelig fin nå altså!
Det er så flotte landskap bestandig i dine kar, og når jeg ser bilder så tenker jeg at her hadde det sikkert vært spennende å gå tur....veldig innbydende med andre ord
Tilfeldig bekjentskap
© Steinar Talmoen
Reklame for plussmedlemskap