Mange bøtter vann.. (side 107)

ja? skrev bare at du hadde fine bilder jeg
etter redigering ja! din juksepave :p
Redigering? hæ :P *engel*
joda. erkeengelen kjetil!
nei hva er det jeg ser...?!?

gjett hvem ;p

[External Image]
Oooooh! Er det...?

Grattis!
alle er ubefruktede, men det SKJER noe hvertfall! greia er jo at fisken ikke har vært hyper engang. de har liggi og furta under røttene etter at jeg flytta dem til eget kar, og ikke snust rundt når jeg har vært tilstede som de vanligvis gjør.

som dere skjønner, dere som har fulgt med i tråden: dette er cw023 egg. altså orange laser!
Jeg tror det ofte kan være ubefruktede egg i begynnelsen.

Nå som det er på gang må vi jo tro at det kommer befruktede egg etter hvert også
jaja, det tok jaggu ikke lange tia før ei dame måtte lette på trykket... ;p

i tillegg har jeg fått meg en laptop idag, og tetramin junior smaksprøven fra strid kom idag. en GOD dag idag =D
Grattis med egg selv om de var ubefruktet. Håper de lykkes neste gang. Det er noen utrolig flotte coryer og yngel av disse vokser veldig fort sammenlignet med mange andre coryer
de virker ikke interessert i egga heller, ingen har rørt de som jeg kan se :p
nå er jeg usikker. virker som egga har mørknet i farge, og nå er det bare noen med veldig klar hvit prikk... de andre er jeg faktisk ikke sikker på Oo
de har enda ikke rørt egga, så jeg lar de sitte og ser hva som skjer....
hm... hva har vi her da?

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
di ser faktisk befrukteda ut di egga
ser slik ut nå ja, hvis det holder seg slik vil jeg ha 99 befruktede egg og 11 dårlige
Noe så kult da grattis frøken
Tenk om du får hele hundre yngel
Jeg setter meg herved på listen over kjøpere!
Håper virkelig du ikke har solgt mosen....!
hehe, da er du nummer 3 i rekken maren (sender ikke fisk dog), og først må jo egga klekkes og ikke minst overleve.. har ikke no artemia klekkeri eller mulighet for oppvekstkar for øyeblikket... var langt fra forberedt for å si det sånn :p

har fjerna alle de dårlige egga, håper ikke muggen sprer seg ser lovende ut da ingen egg er spist ennå.

neida, masse mose i det karet ennå. tok ut noe da jeg omrokkerte karet forrige helg, men fremdeles masse igjen :p
Det beste du kan gi dem er jo mose, så kanskje noen klarer seg i foreldrekaret om du ikke kan ta de ut Det var sikkert en mening med at det ikke ble noe av den mose-annonsen Er det ikke noen du kjenner som har microorm e.l.?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap