Mange bøtter vann.. (side 109)

Skal si de er flittige disse CW023 -ene dine om dagen

Skulle ønske mine vill sette igang igjen også.
Hva er det du egentlig tilsetter fôret du gir, VitaPro, ginseng, tran og litt solhatt på toppen??? Skulle veldig gjerne ha gitt mine det samme!;D
Kjetilv
Oioi, du har jo rydda :D

-.-;
MarenB
Hva er det du egentlig tilsetter maten, VitaPro, ginseng, tran og litt solhatt på toppen??? Skulle veldig gjerne ha gitt mine det samme!;D

haha, neida, de bare flyttet fra et kar med masse andre fisk til et eget hjem. eneste tilsetninger jeg bruker er vannmidler alla aquasafe og esha optima :p

mine cw 23 er nesten litt for flittige... jeg har ikke akkurat mulighet til å ha yngelen i eget kar for tiden.. vil helst ikke flytte gobiene mine til et kar med annen fisk da de napper og er utrolig griske i matfatet...
Hva med å lage en liten 20Liter-reol? Esha optima, er det vitaminer?
nei, de er litt høye med den pæra. dessuten syns jeg ikke reol er altfor fint. ville mest blitt oppdrettskar, da med heller 60 litere enn 20 litere. og optima er vel vitaminer og mineraler.
Oo ser en sandsnegle sutte på ett egg... lurer på om den spiser egget eller hva det gjør..

ellers så jeg en nydelig øyenstikker da jeg var ute og henta posten. sikkert over 10 cm lang, metallisk blå farge og helt nydelig... synd jeg ikke hadde med kameraet...
ser ut til at cw23 egga har begynt å klekke, ellers er det noen som gnager på dem. begynner å lure på sandsneglene nå. ellers så jeg en liten grå strek under ett blad igår, men jeg ser kun en av gangen.

ellers har jeg snakka med pappa idag, og han har fremdeles 50 kg sand som jeg må vaske.. xD
ser to små streker sprelle idag. en nyklekt, og en fra det første kullet. er så søte atte

vennligst ignorer algene, jeg rengjør ikke så veldig akkurat det karet for tiden... :p

[External Image]

[External Image]

barteliten!
[External Image]
så søte atte

disse og forsåvidt

[External Image]

[External Image]

[External Image]
hm, virker som venusene lekte jevnt og trutt, for i 64 litern sammen med laserne mine så jeg nettopp et enslig yngel som definitivt ikke var en cory.. :p sikkert vært fler men i og med at jeg trodde karet var tomt for venuser har jeg ikke akkurat foret mye i toppen. men har i det siste brukt liquifry, så kanskje derfor den overlevde :p

sitti og lyst og kost meg med å se på en vill liten coryyngel. så søt der den sprellet rundt på let etter mat. magen så ut som den var delvis full og. eneste er vel at jeg bare ser en, men selv om bare den lever opp så blir jeg glad
syns egentlig det er en tankevekker at jeg kun ser ett og ett coryyngel av gangen. blir ikke høye overlevelsesprosent nei :p

den enslige venusyngelen skal få bli en uke eller to til. nå får den jo liquifry 2 ganger dagen, så da vokser den nok litt tenker jeg

ellers så gror 96 litern igjen av salvinia natans...
er morsomt med yngel da.
Håper noen av eggene jeg tok ut i dag også klekker. Paleatusen som driver på.

Du har da plass til mange akvarier rundt pc'n din..
jeg har også foreldre som har nedlagt forbud mot flere kar til jeg har fått meg egen leilighet :p og har faktisk ikke no særlig ledig plass her... bortsett fra midt på gulvet.

så ene banjomallen nettopp. herlighet å den har blitt feit. jeg kjøpte de to minste i butikken...
Hvilke corydoras er det?
Sanne
så søte atte :) disse og forsåvidt [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v720/ladonia/aquaria3/IMG_8558.jpg[/IMG]

De likner så veldig på de jeg kjøpte i dag *S*
corydoras trilineatus, som regel feilaktig solgt som corydoras julii (som er veeeldig sjelden i butikken. og ellers.)
ser ut som et ungt exemplar. mine så sånn ut, nå har de gullskjær og er veldig runde og nydelige
Hvilken type er det? Døm er jo bare nusselige.

Mvh Per
som sagt, c. trilineatus. de er helskjønne. har egentlig ikke lyst til å selge de, men vil konsentrere meg om en type per kar. og triller er lette å få tak i, nesten alle butikker har dem. c. melanotaenia og cw23 er mer sjeldne å se
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap