Davids våte verden (side 11)

Inaktiv bruker
jeg overlevde kjedsomheten hos mormor og morfar som bor i venesla =
Inaktiv bruker
i går samlet jeg hagesnegle med skal som jeg brukte til fiskefor og det gik ret ned på høykant =

ps.i går var det torden ver der jeg bor =

mb.bare komm med spørsmål om akvariumene mine for det synes jeg er gøy =
hagesnegler til fiskene ?
Det har eg aldig hørt om før.
Kor har du lest at det går ann å gi dei det ?

Koker du dei ført eller hiver du dei nedi levende ?
Inaktiv bruker
jeg kokrer dem ikke.men jeg knuser di i en pose før jeg gide det til fiskene. men av og til så fryser jeg dem ned.og bruker di senere.men jeg har ikke lest det.men jeg har bare prøvd meg fram =
Hehe
Stilig.
Trur kanskje eg og må prøve det.
Inaktiv bruker
i dag har jeg flytet mine 5 vf corydoras sodalier som ser ut til å stortrives i 160 litteren min =
Inaktiv bruker
david g
men en dorlig nyht.er at jeg må overnate hos mormor morfar.og jeg veder på at jeg komer til å dø av kjedsomhet =;-C

jeg må overleve kejdsomheten ijend og t gjør jeg ikke for det jeg har lyst men mamma tvinger meg for ellers får jeg ikke gå innom den dyrebutikken i oslo nestegag jeg skal der så jeg er virkelig sint nå =;-C
Er du sikker på at det er så lurt å gi dem snegler fra hagen?
Jeg mener du vet jo aldri hva de har vært bortpå.
Inaktiv bruker
ja det vet jeg jo men fiskene mine har ikke død til nå så di burde overleve =
Inaktiv bruker
i dag har jeg byter vann i 3 av akvariumene mine.og i 160 literen min fylte jeg oppi friskt regnvann.od da ble fiskene mine glade =
david g
ja det vet jeg jo men fiskene mine har ikke død til nå så di burde overleve =:-D

Ok men vær forsiktig når du gir det.
Husk snegler spiser mye rart.
Inaktiv bruker
ja det vet jeg men det gjør fisken å i naturen =
Inaktiv bruker
jeg gruer meg til i morgen for da bejyner skolen og jeg hater den skolen jeg går på.ønsketenkning haper at skolen brener ned fnis hihihi =
david g
ja men det verste for meg er at neste oslo tur komme ikke før et halvt år til =:-D

Jeg er ganske ofte ope i oslo, neste gang jeg skal opp ditt så kan jeg sikkert kjøpe noe for deg
Inaktiv bruker
det trenger du ikke jeg har jo got av og vente til neste tur jeg skal til oslo og i går kjøpte jeg meg 5 skalarer til 160 =
Inaktiv bruker
i dag kjøpte jeg meg en skalare til men nå skal jeg ha en innkøpsstop unta på auksjoner =
Inaktiv bruker
Jipi =:-D
nå tror jeg at paletciklideparet mit har laggt egg =n at det blir s

ps.jeg har et spørsmål til en moderaturen her på forumet om di kan orne så det blir letere ogfine tråden min på siden min for da blir jeg kjempeglad =
Inaktiv bruker
==
Inaktiv bruker
i dag har jeg vert på tur med skolen.til et vannd i søngne.som vi hvar helle skoledagen.og der fant jeg noen søte små vannliljeavlegere.og di tok jeg med hjemm noen av dem.som jeg plantet i 160 literen min.for å se hvordan di greier seg i akvariumet =;-D
Inaktiv bruker
Kjempegod nyhet jippi =:-d
i dag har min coridoras solidae laggt et kull med egg så nå er jeg kjempe glad =
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap