1001 måter å søle vann på (side 11)

Hehehe... Sikker på at du ikke har et ukjent "Donald Duck-gén"? Det at slangen buler ut, er noe jeg bare har sett i Donald. Visste ikke at det gikk an i virkeligheten...
Aggi
Visste ikke at det gikk an i virkeligheten... :D

Det visste ikke jeg heller...før i dag. Men det var ikke akkurat Donald Duck-størrelse på bulene, da.
Okei, da... Jeg bare så for meg en sprekkferdig slange...
Inger Anne
Dere vet, [I]er[/I] det mulig å søle vann, så [I]gjør[/I] jeg det.


Ditto. feks på lab når noe skal destilleres og dermed kobles til en kjøler med en masse slanger med vann i i alle retninger. Blir søl hver gang. Skifting av vann på akvariene trenger jeg ikke å nevne engang...
Min favorittmåte å søle vann på skjedde tidligere i år. Jeg skulle rive en vegg, og i den gikk det noen vannrør som bare sluttet midt i veggen, uten at de gikk til noe. Jeg ante ikke at de var der, og sagde i vei med den elektriske saga :P Veldig vått rom
Sanne
[URLBLOCK1]

Takk, det gjorde jeg også.
Aggi
[URLBLOCK1]. Ikke akvaristisk, men hjelpemeg så mye vann, da...

Hmm her var det akkurat høy nok vannstand til å holde maller..
SoVe
Hmm her var det akkurat høy nok vannstand til å holde maller..

Hmm, hører jeg antydning til akvaholisme?
Hehehe... Jeg får vel ta å kjøpe den leiligheten, og starte løstrift på maller.
Det går vel an, vel? Må bare passe på at alle går barbeint inne, og så kanskje ha noen kokoshuler under sofaen...
Hva slags bunnsubstrat er det i leiligheten? Kanskje vegg-til-vegg-teppe er det som skal til for å få mallene til å trives?
Er vel bare å legge ut noe mose der, og noen mangrovetrær, det får man jo kjøpt på nærmeste blomsterbutikk
Ja, og så må man vel ha ørlitegranne varme i gulvet...
Noen stepstones i rad og rekke mellom seng, sofa og kjøkkenbenk kunne også vært stilig... Og så en masse sumpplanter selvfølgelig... Og en masse plantebelysning i taket.
...og kanskje litt upopulær hos naboene... ;-D
drikke ei hel flaske vann og så begynne å le mens du drikker.
vanne planter og bomme
219: å greie å klemme en flik av en avis ned i akvariet med akvarielokket, og ha utstrålen fra filteret rettet mot akvarieveggen, akkurat der avisfliken er. For de av dere som har testet en vaskeklut hengende over kanten på en vaskebøtte med vann i, så kan dere se for dere scenarioet. Når da denne avisfliken dessuten blir "matet" med vann fra et filter, så blir effekten enda større enn med en vaskeklut i en vaskebøtte - der vannet tross alt er stillestående i bøtta.
Næmmen... Hvilken av fiskene dine er intelligent nok til å lese aviser da? ;D Kula?
Denne gangen var det faktisk et killipar + noen epliser. Det må være eplisene som synes at aviser er godt lesestoff.
Ja, jeg tipper de digger vått avispapir... ;P Kanskje det var en avis med mue agurknytt?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap