Sissis våte drømmer (side 110)

FOR noen farger! Han ser jo ut som et levende oljemaleri!
Wow, han er kjempenydelig. De flotte fargene!

Så spennende med nye fisk! Når får du de? =D
Jepp, han er nyyydelig! Hvem kunne ane at den mørke klumpen som lå og kura i et hjørne av 1/2-litersboksen var så vakker? Veldig glad for at jeg skimtet noe orange, og tok ham med hjem...
Jippi! :)
Da har var alles kjære Inger Anne vært innom med storfangst til meg:
5 green laser fra StineMari
7 L129 fra Nittedal
2 super-rot (et par) fra Hamar
14 milleri +plantefølge og en forundringsboks fra LindaW


[External Image]
De skjønne, grønne skal få gå i Ungdomsklubben en stund, mens L129 skal gå i karantene i Gavepakken...
[External Image]
Milleriene og super-rotene er på vei over i Fødestua, der de skal bo for godt. Milleriene er ganske så små, så håper de klarer seg.
Rot-hannen er ca 7 cm, skikkelig feit og rikt bebartet. Var jo på jakt etter bare hanne egentlig, og fikk tilslag på en trio med to herrer og ei dame. Desverre døde den ene hannen, så da ble det bare et par. Mulig jeg selger denne damen videre, og setter inn de tre damene jeg har fra før til ham...
[External Image]
Plussmedlem
Gratulerer! Flotte L-maller og Corydoras

Nå har du vel en god gruppe grønninger? Kanskje de blir så glade for å se hverandre at det vil utvikle seg til noe spennende? Hehe!
Hvor mange av disse har du nå?
Tror jeg har 7 grønne fra før Anders, mistet jo så mange i den fryktelige sykdommen. Disse nye er alt for unge enda, men kan jo håpe at økt antall vil trigge noe ja
Å, jeg ønsker meg grønninger jeg også.... Gratulerer med storfangst!
Godt de kom helskinnet fram! 14 pakket jeg helt sikkert ikke så de minste er nok født på veien, men jeg hadde bare veldig fullvoksne og ganske små ungdommer. Har en følelse av at de små klarer forandringen bedre, de er jo minst en generasjon lenger unna Laguna Catemaco...

Hadde ikke noe påskeegg som passet til tant'ungene, kjøpte en fryktelig stor boks som straks går ut på dato. De syntes jo det var helt smaskens da de var på besøk!

Gratulerer med mye annen flott og spennende fisk, Kaisa har fått tissepauser nok på turen oppover forstår jeg ;o)
De minste er veeeldig små ja Linda, så det forundrer meg ikke om de er født underveis

Mer lørdagsgodt blir garantert veldig godt mottatt både av tantebarn og alle andre. Sparte lenge på den andre, men nå er det tomt, så nytt kommer godt med. Og så blir det perfekt til ørsmå bettaer og corybarn mens jeg er borte.

De skjønne, grønne er ihvertfall meget glade for å ha kommet fram! Danser og svinser rundt, med concolorene som oppspilte tilskuere. Coryer i nytt kar er virkelig noe av det søteste som fins
Så bra at fiskene kom vel i havn :o)

Det var en virkelig flott super rot hanne forresten !
På tirsdag skal jeg antagelig til Trondheim en tur. Har du noen planter å selge meg nå?
Er tilbake i byen på tirsdag, så velkommen skal du være! Regner med at det har grodd litt siste uka også, så vi skal garantert finne diverse til deg ;D
Vet du omtrent når du kommer Tante? Tenkte å innvitere noen til, i tilfelle du vil møte flere akvarister når du først tar turen til Trøndelag?
Hei Sissimor!

Du kom med et råd på en annen tråd, der du brukte to mindre powerheads i et diy-hjørne. Dermed slapp du støy...
Jeg måtte inn på siden din å sjekke akvariene dine for powerheads, men fant ikke noe merke eller l/t... Kan du dele hemmeligheten

Mvh
Simen
Nei, jeg er ikke sikker på når jeg kommer. Jeg skal være med en venninne, og hun har jobb og barn og masse jern i ilden - derfor lar jeg henne legge opp planene. Men egentlig har vi som plan å ikke ha noen planer... ;ø) Det hadde vært så moro å hatt en dag hos deg med nesa i karene dine, men regner med at jeg må skynde meg litt ihvertfall ettersom kjærringa som skal være med antagelig ikke er mer enn passe interessert. Jeg skal prate med henne i morgen, så skal jeg prøve å få litt mer ut av henne hvordan vi skal bruke dagen.
He, he Tante. Da sender vi henne på Solsiden for shopping mens du er hos meg! Inger Anne er nok ganske fleksibel tror jeg, så da får du forhåpentligvis treffe henne også ;D

Hei S i m e n. Ingen store hemmeligheter her da, for bruker stort sett Micro-Jet MN 606...
Jeg har bare tirsdag og onsdag å ta av, men er ganske fleksibel når på dagen vi kan møtes.
For en fantastisk flott kampfiskhanne du viste på forrige side. Og sløret hans var nesten like langt som på den jeg hadde! Ikke så ofte man ser så langt slør?
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap