Mange bøtter vann.. (side 117)

Hei, godt og høre at alle karrene har taklet ditt fravær bra
Hører det snør der oppe, her er det overskyet og bare 30 grader ute. Litt kaldt faktisk.
Skulle egentlig på stranda idag, men jeg hakke hørt no mer fra de jeg skulle avgårde med. Tror de driver og ditcher meg litt, men men, de kan ikke noe for at de er unge og dumme ;P

Fått meg noen horevenner her nede, Thai gutter. Han ene har sagt ja til å være guide for meg, så han ringer nok når han våkner en gang rundt 2. Han andre er litt mer enn bare venn, må bare finne ut av hvor jeg har han, om det er meg eller pengene mine han ønsker å være kjent med :P
Men han er bare sååå utrolig fiiin, gosj sier jeg bare.

Jeg hakke vært no særlig på leiting etter fisk ennå, tenker jeg skal høre med han guiden min om han vet om noe rundt her. Ellers må jeg få tatt med kamera og dra på ene markedet og ta bilder av de kampfiskene jeg så sist. Det så ut som et skikkelig oppdrettsformer. Rene og ja... får vel bare vise bilder

Ellers var jeg jo ute igår på den horehomsebaren (Wild West Boys) der ble jeg kjent med en meget gay amerikaner som jobber her som lærer. Han var så snill og kjørte meg hjem. Men jeg ble litt satt ut, han var skikkelig ta for seg blant guttene på baren.. -Jeg synes alle er deilige jeg, var replikken hans da jeg spurte hva han likte. Hmmm... :/
Han hadde en venn med seg, men han var da ikke gay og var rett over gata i en gogobar med jenter
, han var oxo lærer. Nysgjerrig som jeg er måtte jeg bare spørre om de likte unger, siden de jobbet med det og det er mye dritt med utledninger som jobber med unger. Missbruk og slikt, det avkreftet de begge. Nei unger ville de ikke ha seg med :P

Så som du skjønner skjer det saker og ting her nede, men jeg savner verken, norge, snø eller jul. Det er så deilig å slippe tenke på noe av det.
Jeg er veldig lykkelig for at jeg valgte å reise.

Du må hilse masse til de andre fra meg, vet ikke om de leser det her men
Håper dere har det fint
er det i dag du kommer i DB?
Kjøpte gårsdagens, men da handlet det mest om en gutt.
neida, var igår. handletr mest om ove ja, fornøyd med det egentlig. både jeg og monica angret nemlig litt etter vi sa ja. men litt rart, så mye som de hang etter oss og tok bilder, ett eneste bilde ble brukt. sal være mulig å finne ut hvem jeg er bare ved hjelp av nicket mitt. :p men jeg så nå litt rar ut på det ene bildet de brukte da.

skal hilse jeg galemor, nå drar jeg snart til torstein og ser om han har ei vettig pumpe. våkna litt senere enn vanlig, men det skal gå med ett nødskrik :p
bleh. våkna seint, bussen til tønsberg forsinka, mista bussen til sandefjord, mista bussen hjem. endte opp med en liten eheim aquaball. får bare håpe den er sånn noenlunde rekesikker...

fikk og tak i to 15 liters kasser på clasern, matsikre så da kan jeg jo flytte yngelen oppi der.. bare håper det går bra å flytte dem, nå da de er ca 6 uker gamle. den andre kassa skal jeg ha dafnier i :p
ble litt vel strøm i karet som fikk aquaballen, men håper det går seg til. cw23 har flyttet til en 15 liters hammarplast kasse, og ser noget fortumlet ut. dumme meg glemte å telle, men det er hvertfall 20, og jeg kan se 19 som ligger rundtforbi. så 20-25 er nok et greit anslag.

[External Image]
lyste med lommelykt oppi kassa. og jepp, de spiser! rosa mager etter sera viformo. herremin så små de er.. etter 5-6 uker er de omtrent like store som den ene første var etter 2... men det er forskjell på de små. noen er mye mindre enn de andre.

men håper at med stabil foring og mere plass at de vil vokse seg store og fine etterhvert
nesten all maten fra igår var borte idag, bare de store bitene fra en novotab igjen. så den dropper jeg da de ikke klarer å spise alt. holder meg til sera viformo til jeg får ny forsyning med tabletter.

er så glad for at de spiser =D
sånn bortsett fra spisende cory yngel har dette vært en dritt drag. våkna altfor seint, tilgangen til nettbank er blokkert, og generellt bare blæ. godnatt.
har på følelsen at jeg har levd i en boble og at verden har kommet deisende rett i hodet på meg idag. er jo overtagelse til helga, jeg har ikke hørt et kvekk, kontoen min er ikke overført, jadda jadda. og jeg skal betale inn til megler innen fredag. woopee. også skal jeg flytte med jobben til helga og. gledelig jul!
Livet er gjerne sånn, helt rolig for såå plutselig komme deisende alt på en gang. Her er det bare rolig, ting til sin tid er det thaiene lever etter.
misunner deg ikke, så den ertinga trenger du ikke bruke energi på hos meg :p

nå har jeg henta den nye telefonen min, men må nok skifte abbonement ja. er jo ikke beregnet på en internett telefon den jeg har :p skal teste den senere med å filme litt :p
jaja, da har jeg såvidt fått prøvd ut den nye telefonen min. ikke helt lett å fokusere på fisk men :p

<embed src="http://www.youtube.com/v/1K-8Ged_RrI&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed>
hm. eheim 2222'en min durer. det har den ikke gjort før... gjør meg nesten litt nervøs... men det er god flyt i vannstrømmen, så jeg vet ikke helt..
da skal jeg straks gå å bomme litt for fra en medakvarist da posten er treig, og jeg er nesten tom for mallefor. skrekk å gru. men ellers er jeg fornøyd med cw23 yngelen, masse rosa mager. de ligger nærmest oppå haugen med oppløst sera viformo :p
da har jeg kommet tilbake, merkelig hvor tia flyr med pisspreik mellom akvarister du... :p

skal snart benke meg med telefonen foran 96 litern og se hvordan responsen blir på meitemark og artemia sticks....
corydoras og beckfordi smaker meitemark og artemia sticks for første gang

<embed src="http://www.youtube.com/v/p-aUR2tbCeM&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
Sanne
hm. eheim 2222'en min durer. det har den ikke gjort før... gjør meg nesten litt nervøs... men det er god flyt i vannstrømmen, så jeg vet ikke helt..

min durer også. Høres også ut som om det kommer for mye oksygen ned i pumpa.
Skal sjekke min i morgen. hmmf. Får håpe det ikke er noe.
Var det 96l, så fin den har blitt.
Syntes jeg så noen kjente fisker der jeg Så godt og se at de koser seg, lever og trives
nåja, det er nå ganske enkel innredning, to planter og et par keramikkhuler :p skal sette neri ei rot nå kanskje, eller om jeg dropper det... også trenger jeg mer planter. og en varmekolbe + filter til. har nemlig skaffet meg to nye fisk og diskuterer litt hvor jeg skal ha dem hen... :p
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Selstad
Reklame for plussmedlemskap