Hvor gamle er fiskene dine? Oversikt over de eldste fiskene som har svømt i AF- medlemmers akvarier (side 12)

sunflower
Har en grønn kule/Tetraodon nigroviridis som jeg kjøpte 25.jan 2007. Hvor gammel den var da, vet jeg ikke.

Tusen takk! Da er den på plass på listen

(Listen ligger her.)
Hei
her en 4 år gamale frontosa
og nøkel hul ciklide 3,5 år
ciklidesyka
her en 4 år gamale frontosa :) og nøkel hul ciklide 3,5 år :)

Jeg tror faktisk Frontosaen allerede er registrert på listen, og det er en eldre nøkkelhullciklide registrert, men takk likevel
Okei
å en 5,6år gamel Venustus
Protomelas taeniolatus 6 år
før jeg solgte den siker eldre og sålenge den lever
Jack Dempsey 6 år solgt lever ennå tror jeg
ciklidesyka
å en 5,6år gamel Venustus

Du har registrert en på 7 år, er det feil?
Tante Astrid
[QUOTE=ciklidesyka]å en 5,6år gamel Venustus Protomelas taeniolatus 6 år før jeg solgte den siker eldre og :) sålenge den lever :)

Du har registrert en på 7 år, er det feil?

åja ja men den er død kom ikke på det sory min feil :P
ciklidesyka
Protomelas taeniolatus 6 år før jeg solgte den siker eldre og :) sålenge den lever :) Jack Dempsey 6 år solgt lever ennå tror jeg :)

Da er Protomelasen og Jack Dempseyen på plass Tusen takk igjen!
Har en 11år gammel sølvhai og en like gammel gullfisk.
+ en ca 7år gammel pleco.

Tidligere hatt en 6-7år gammel clarias.b og en ca 8 år gammel prikket knurremalle.

Plussmedlem
Plukket ut to døde fisk fra det ene karet i går.
Den ene var bestemor kardinaltetra. Hun begynte å bli gammel og grå.
Hun ble drøye 5 år.

Den andre var en Corydoras napoensis. Kan notere 4 år på den. (Har flere fra samme kjøp så de blir nok eldre, håper jeg.)
Frk. Øverli
Har en 11år gammel sølvhai og en like gammel gullfisk. + en ca 7år gammel pleco. :) Tidligere hatt en 6-7år gammel clarias.b og en ca 8 år gammel prikket knurremalle.

Tusen takk! Sølvhaien, gullfisken og den prikkete knurremallen er på plass!

Må få bekreftet om det er denne clarias-arten du mener før jeg føyer den til.

Regner også med at det er denne plecoen du har. Der er det allerede et eldre individ registrert på listen, men takk likevel
Tante Astrid
[QUOTE=Frk. Øverli]Har en 11år gammel sølvhai og en like gammel gullfisk. + en ca 7år gammel pleco. :) Tidligere hatt en 6-7år gammel clarias.b og en ca 8 år gammel prikket knurremalle.

Tusen takk! Sølvhaien, gullfisken og den prikkete knurremallen er på plass!

Må få bekreftet om det er denne clarias-arten du mener før jeg føyer den til.

Regner også med at det er denne plecoen du har. Der er det allerede et eldre individ registrert på listen, men takk likevel [/QUOTE

Så bra da.
Ja det var denne clarias-arten. å den placoen, så det var en som var registrert eldre.

Mvh frk øverli.
Loomis
Plukket ut to døde fisk fra det ene karet i går. Den ene var bestemor kardinaltetra. Hun begynte å bli gammel og grå. Hun ble drøye 5 år. Den andre var en Corydoras napoensis. Kan notere 4 år på den. (Har flere fra samme kjøp så de blir nok eldre, håper jeg.)

Tusen takk, Loomis! Begge er nå på plass på listen!

Uansett hvor erfaren akvarist man enn er så er det alltid litt trist når fisk man har hatt en stund faller fra. Er kanskje en liten trøst at de har hatt det så bra hos deg at de har nådd en slik høy alder at de havner på listen

(Listen ligger her.)
Frk. Øverli
Så bra da. :) Ja det var denne clarias-arten. :) å den placoen, så det var en som var registrert eldre. :) Mvh frk øverli.

Flott! Da er Clarias-mallen på plass også Takk igjen!
Inaktiv bruker
Kunne ikke se Dolkestikktetra på listen din, mine er iallfefall rundt 3 år gamle
Mariia
Kunne ikke se Dolkestikktetra på listen din, mine er iallfefall rundt 3 år gamle :)

Tusen takk Mariia! Da er den kommet på plass
Plussmedlem
Vel, kunne ikke se Kittytetra på lista..

Min er ikke gammel, rundt 1 år.. men ettersom jeg ikke så denne fisken på lista, posta jeg alderen til fisken her :P
Akvastad
Vel, kunne ikke se Kittytetra på lista.. Min er ikke gammel, rundt 1 år.. men ettersom jeg ikke så denne fisken på lista, posta jeg alderen til fisken her :P

Tusen takk! Den er nå på plass på listen
Kjøpte en Paroon hai i 1999. Den var da ca 5-6 cm. Ga den bort til Akvariemagasinet i 2007. Den var da ca 45-50 cm lang. Vet ikke hvor gammel den var da jeg fikk den, men hadde den i 8 år. Den var fortsatt i live og i fin form når jeg ga den bort.
Du kan oppgradere alderen på Tetraodon nigroviridis til 3 1/2 år. Min Bolla ble kjøpt høsten 2006, og hun var på ingen måte noen yngel da. Hun lever i beste velgående fortsatt, og det håper jeg hun gjør i hvert fall i 10 år til.
Skywalker
Kjøpte en Paroon hai i 1999. Den var da ca 5-6 cm. Ga den bort til Akvariemagasinet i 2007. Den var da ca 45-50 cm lang. Vet ikke hvor gammel den var da jeg fikk den, men hadde den i 8 år. Den var fortsatt i live og i fin form når jeg ga den bort.

Takk! Da har jeg oppdatert alderen på denne
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap