Våre andre dyr og litt småpjatt :D (side 16)

blåser liv i denne tråden og bruker anledningen til å vise fram Tim-Tim. Han er en skikkelig pysekatt av rasen Maine Coon og blir 1 år i mai :o) bildet ble tatt før jul, han er kraftigere nå enn da bildet ble tatt.
[External Image]
Ratøyens Tim-Tim McO ns22
Denne katten her var vi og hentet i går hos noen som skulle omplassere han.. Han heter Simba og er 9mnd gammel.. En skikkelige kosegutt

her er min fantastiske hest Frost:

[External Image]

[External Image]

Jøss,Anna U ;er det en nordlandshest?Hingst?
Steikje fin farge og so fint muskelsatt!
Alder?
Hingst(4 år) på bildene ja, men ikke nå lenger. Han heter Icora Frost, og er lyngshest.
Nydelig hest Anna U!
I mi tid i Trysil,jobba jeg av og til i Trysil-stallen,og der var det endel lyngshest.Forelska meg heilt i rasen da jeg fikk oppleve hvor anvendelig og sterk den er!

mvh
Hmm
Minigris må dere alle kjøpe:P bedre husdyr skal man lete lenge etter;D
Ewi
Nydelig hest Anna U! I mi tid i Trysil,jobba jeg av og til i Trysil-stallen,og der var det endel lyngshest.Forelska meg heilt i rasen da jeg fikk oppleve hvor anvendelig og sterk den er! mvh


Det var hyggelig å høre for en entusiast som meg
Har du brukt han til anna enn riding og køyring?
På den stallen var det 29 lynger, i alle aldere,der den eldste var 29,og han var som en fole når han var i det humøret.Vi brukte de i to-spann,kanefart,handicap-riding og overnattings-turer i fjellet.
Fekk med meg en tur til Biri og hingsteutstilling,der var det jammen en som ble brukt i skogen ; et kjempeflott dyr !
Den er mye mer anvendelig enn fjordingen og har mindre helseplager enn islendingen,og er en hardfør hest som greier seg godt i et knipetak.
Har ikke hest, men denne rasen er høgt oppe på favorittlista mi!

mvh
Falney
blåser liv i denne tråden og bruker anledningen til å vise fram Tim-Tim. Han er en skikkelig pysekatt av rasen Maine Coon og blir 1 år i mai :o) bildet ble tatt før jul, han er kraftigere nå enn da bildet ble tatt. [IMG]http://farm4.static.flickr.com/3230/2894895997_0d4c036475_m.jpg[/IMG] Ratøyens Tim-Tim McO ns22
Vi sitter nå å kikker på diverse Maine Coon kattunger til salgs. Nydelig rase. Må ha, bare må ha.
Gry
[QUOTE=Falney]blåser liv i denne tråden og bruker anledningen til å vise fram Tim-Tim. Han er en skikkelig pysekatt av rasen Maine Coon og blir 1 år i mai :o) bildet ble tatt før jul, han er kraftigere nå enn da bildet ble tatt. [IMG]http://farm4.static.flickr.com/3230/2894895997_0d4c036475_m.jpg[/IMG] Ratøyens Tim-Tim McO ns22
Vi sitter nå å kikker på diverse Maine Coon kattunger til salgs. Nydelig rase. Må ha, bare må ha.

Maine Coon traff meg rett i hjertet første gang jeg så en. Ikke bare ser de helt fantastisk ut men for en personlighet! Anbefales!!! :o)

lykke til med letingen =) Skulle jeg noen gang finne på å skaffe emg enda en katt , tror jeg valget ville falt på enda en Maine Coon i fargen Crèmesølvtabby eller Rødsølv. Lekkert!
Her står en sort, eller mørk grå hann på ønskelisten. Rene pumaene
Ewi
Har du brukt han til anna enn riding og køyring? På den stallen var det 29 lynger, i alle aldere,der den eldste var 29,og han var som en fole når han var i det humøret.Vi brukte de i to-spann,kanefart,handicap-riding og overnattings-turer i fjellet. Tja, ikke så mye annet, selv om jeg er overbevist om at han hadde taklet hva som helst. Her er noen eksempler på hva annet han har blitt brukt til [img]http://www.hestemarked.no/vip/7592/TOSPANN!%20024.jpg[/img] [img]http://www.hestemarked.no/vip/7592/tømmekjøring%20vs%20ridning%20009.jpg[/img] Fekk med meg en tur til Biri og hingsteutstilling,der var det jammen en som ble brukt i skogen ; et kjempeflott dyr !


Var det Sommarfjell Skurken du så? Vet den ble brukt av sin eier i skogen. Den ble desverre avkåret...

Her kan du se flere bilder
så koselig tråd dette var da, laster ned noen bilder av min flotte hund på 14 år, hun er en shih tzu som lyder navnet Shira, dette er en omplasserings hund og jeg er den 4 eieren hennes, hun har vært hos meg siden hun var 7 år.
Gry
Her står en sort, eller mørk grå hann på ønskelisten. Rene pumaene :)


Og nå har vi fått en sort smoke hann, og ei sort jente, så drømmer kan gå i oppfyllelse!

[External Image]

[External Image]
Nå har denne gamle tråden hvilt lenge nok, så nå jeg vekker den til live igjen. Dette er Frida som har gått litt i høyden.
Broder tuck og robin hood
Dette er Pia og Frida. Bildet minner meg om Broder Tuck og Robin Hoods første møte.
Her var den tråden du snakket om ja.

Da kan jeg vel være med og "blåse liv" i den da.

Øverst: Katten mine Bims. Som dere sikkert så, er hun en Russian Blue, men hun er ikke renraset. Bildet er tatt i fjor høst, ved huset mitt.

Midten: Dette er min 11 år gamle blandingshund som heter Trille og er en blanding av Elghun, Borderkolly og Karelsk Bjørnehund. Bildet er tatt i fjor sommer, på et svaberg utenfor Risør.

Nederst: Dette er min 3 år gamle hund, som heter Tor. Han er sønnen til Trille, og er en blanding av Elghund, Engelsk setter, Karelsk Bjørnehund og Borderkolly.
Dette er Pernille. Hun syntes jeg trengte litt ordenlig bordpynt'
Øverst: Min katt Bolle, hun er en blandingskatt, 6 år gammel og er tvillingsøsteren til Bims. Hun er en dum, snill og glad katt. Jeg tror hun har fått litt hjerneskade da hun ble påskjørt, men hun har det jo bra. Bims har blitt påkjørt 2 ganger, men har aldri blitt hardt skadet.

Midten: Tor som graver etter jordrotter, både han og Trille liker å gjøre dette. Trille dreper som regel rotta, mens Tor bærer den forsiktig, som om han vil ha den som en venn.

Nederst: Trille ligger i en seng på hytta, som dere sikkert ser er hun veldig underdanig og liker ikke å bli tatt bilde av.
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap