- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Våre andre dyr og litt småpjatt :D (side 16)
Våre andre dyr og litt småpjatt :D (side 16)
Postet 12.03.09 kl 12:48
Postet 13.03.09 kl 14:23
Postet 13.03.09 kl 15:02
Postet 14.03.09 kl 09:36
Postet 20.03.09 kl 11:49
Postet 20.03.09 kl 20:29
Hmm
Minigris må dere alle kjøpe:P bedre husdyr skal man lete lenge etter;D
Postet 20.03.09 kl 23:47
Postet 21.03.09 kl 23:37
Har du brukt han til anna enn riding og køyring?
På den stallen var det 29 lynger, i alle aldere,der den eldste var 29,og han var som en fole når han var i det humøret.Vi brukte de i to-spann,kanefart,handicap-riding og overnattings-turer i fjellet.
Fekk med meg en tur til Biri og hingsteutstilling,der var det jammen en som ble brukt i skogen ; et kjempeflott dyr !
Den er mye mer anvendelig enn fjordingen og har mindre helseplager enn islendingen,og er en hardfør hest som greier seg godt i et knipetak.
Har ikke hest, men denne rasen er høgt oppe på favorittlista mi!
mvh
På den stallen var det 29 lynger, i alle aldere,der den eldste var 29,og han var som en fole når han var i det humøret.Vi brukte de i to-spann,kanefart,handicap-riding og overnattings-turer i fjellet.
Fekk med meg en tur til Biri og hingsteutstilling,der var det jammen en som ble brukt i skogen ; et kjempeflott dyr !
Den er mye mer anvendelig enn fjordingen og har mindre helseplager enn islendingen,og er en hardfør hest som greier seg godt i et knipetak.
Har ikke hest, men denne rasen er høgt oppe på favorittlista mi!
mvh
Postet 22.03.09 kl 09:02
Vi sitter nå å kikker på diverse Maine Coon kattunger til salgs. Nydelig rase. Må ha, bare må ha.Falneyblåser liv i denne tråden og bruker anledningen til å vise fram Tim-Tim. Han er en skikkelig pysekatt av rasen Maine Coon og blir 1 år i mai :o) bildet ble tatt før jul, han er kraftigere nå enn da bildet ble tatt. [IMG]http://farm4.static.flickr.com/3230/2894895997_0d4c036475_m.jpg[/IMG] Ratøyens Tim-Tim McO ns22
Postet 22.03.09 kl 11:56
Vi sitter nå å kikker på diverse Maine Coon kattunger til salgs. Nydelig rase. Må ha, bare må ha.Gry[QUOTE=Falney]blåser liv i denne tråden og bruker anledningen til å vise fram Tim-Tim. Han er en skikkelig pysekatt av rasen Maine Coon og blir 1 år i mai :o) bildet ble tatt før jul, han er kraftigere nå enn da bildet ble tatt. [IMG]http://farm4.static.flickr.com/3230/2894895997_0d4c036475_m.jpg[/IMG] Ratøyens Tim-Tim McO ns22
Maine Coon traff meg rett i hjertet første gang jeg så en. Ikke bare ser de helt fantastisk ut men for en personlighet! Anbefales!!! :o)
lykke til med letingen =) Skulle jeg noen gang finne på å skaffe emg enda en katt , tror jeg valget ville falt på enda en Maine Coon i fargen Crèmesølvtabby eller Rødsølv. Lekkert!
Postet 22.03.09 kl 23:25
Postet 22.03.09 kl 23:27
EwiHar du brukt han til anna enn riding og køyring? På den stallen var det 29 lynger, i alle aldere,der den eldste var 29,og han var som en fole når han var i det humøret.Vi brukte de i to-spann,kanefart,handicap-riding og overnattings-turer i fjellet. Tja, ikke så mye annet, selv om jeg er overbevist om at han hadde taklet hva som helst. Her er noen eksempler på hva annet han har blitt brukt til [img]http://www.hestemarked.no/vip/7592/TOSPANN!%20024.jpg[/img] [img]http://www.hestemarked.no/vip/7592/tømmekjøring%20vs%20ridning%20009.jpg[/img] Fekk med meg en tur til Biri og hingsteutstilling,der var det jammen en som ble brukt i skogen ; et kjempeflott dyr !
Var det Sommarfjell Skurken du så? Vet den ble brukt av sin eier i skogen. Den ble desverre avkåret...
Her kan du se flere bilder
Postet 23.03.09 kl 12:11
Postet 29.04.09 kl 21:55
Postet 29.04.09 kl 23:21
Postet 01.04.11 kl 21:19
Endret: 01.04.11 kl 21:21
Postet 01.04.11 kl 22:07
Her var den tråden du snakket om ja.
Da kan jeg vel være med og "blåse liv" i den da.
Øverst: Katten mine Bims. Som dere sikkert så, er hun en Russian Blue, men hun er ikke renraset. Bildet er tatt i fjor høst, ved huset mitt.
Midten: Dette er min 11 år gamle blandingshund som heter Trille og er en blanding av Elghun, Borderkolly og Karelsk Bjørnehund. Bildet er tatt i fjor sommer, på et svaberg utenfor Risør.
Nederst: Dette er min 3 år gamle hund, som heter Tor. Han er sønnen til Trille, og er en blanding av Elghund, Engelsk setter, Karelsk Bjørnehund og Borderkolly.
Da kan jeg vel være med og "blåse liv" i den da.
Øverst: Katten mine Bims. Som dere sikkert så, er hun en Russian Blue, men hun er ikke renraset. Bildet er tatt i fjor høst, ved huset mitt.
Midten: Dette er min 11 år gamle blandingshund som heter Trille og er en blanding av Elghun, Borderkolly og Karelsk Bjørnehund. Bildet er tatt i fjor sommer, på et svaberg utenfor Risør.
Nederst: Dette er min 3 år gamle hund, som heter Tor. Han er sønnen til Trille, og er en blanding av Elghund, Engelsk setter, Karelsk Bjørnehund og Borderkolly.
Postet 01.04.11 kl 22:25
Postet 01.04.11 kl 22:27
Øverst: Min katt Bolle, hun er en blandingskatt, 6 år gammel og er tvillingsøsteren til Bims. Hun er en dum, snill og glad katt. Jeg tror hun har fått litt hjerneskade da hun ble påskjørt, men hun har det jo bra. Bims har blitt påkjørt 2 ganger, men har aldri blitt hardt skadet.
Midten: Tor som graver etter jordrotter, både han og Trille liker å gjøre dette. Trille dreper som regel rotta, mens Tor bærer den forsiktig, som om han vil ha den som en venn.
Nederst: Trille ligger i en seng på hytta, som dere sikkert ser er hun veldig underdanig og liker ikke å bli tatt bilde av.
Midten: Tor som graver etter jordrotter, både han og Trille liker å gjøre dette. Trille dreper som regel rotta, mens Tor bærer den forsiktig, som om han vil ha den som en venn.
Nederst: Trille ligger i en seng på hytta, som dere sikkert ser er hun veldig underdanig og liker ikke å bli tatt bilde av.
Postet 01.04.11 kl 22:37