Gk,s våte hjørne. (side 17)

Inaktiv bruker
husk meg å da =
Inaktiv bruker
hei geir kan du sende meg en meil med telefonnumeret dit sån at vi kan bedre planlege risørturen via telefonen ?
Inaktiv bruker
takk =
oppdatering av slamkryperkaret, mosen oppå rota har vokst ut noe utrolig i det siste.

[External Image]


Jeg har kjøpt inn to "jungle vine" grener i to forskjellige størelser.


[External Image]
Nå er det utrolig lenge siden jeg har skrevet her, grunnen til dette er at jeg rett og slett ikke har hatt tid. den har godt med i jobb, skole, øøø.. lekser og øhm eh... (lang pause) spising?? nei, jeg har vist ingen godt forklaring på dette, jeg har bare vært utrolig dårlig på å oppdatere siden min.

Jeg kan ikke akkurat love dette, men jeg skal prøve å bli bedre
De jungel-vine greinene så veldig bra ut. Er de stive eller myke? Hva slags dim har de? Dyre?
de er sånn halveis myke, så det går ann å bøye på de. Det er tre forskjellige størrelser på de, smal, medium, large... smal koster 79kr, medium koster 179kr, og large koster 279kr... tror jeg.

skjønner ikke helt hva du mener med dim, er det diameter du mener?
GK
de er sånn halveis myke, så det går ann å bøye på de. Det er tre forskjellige størrelser på de, smal, medium, large... smal koster 79kr, medium koster 179kr, og large koster 279kr... tror jeg. skjønner ikke helt hva du mener med dim, er det diameter du mener?


Ja, sorry diameter. I dette karet her har jeg satt inn bambuspinner men må få byttet de ut. Hvis de greinene du bruker er stive nok til å stå av seg selv og tjukke nok til å se ut som en grei stamme har jeg veldig lyst til å prøve de. Har du kappet noe i de, vet du hvordan de ser ut inni?
De er sterke nok, det er dokumetert dem som er medium kan holde oppe en slange på 30 kilo. i midten er det en ca 2mm tjukk ståltrådogt rundt den er det noe barkelignende...

Du har ikke vurdert å bare bruke en litt tjukk eikegren da? bare vann den ut et par uker først, så tror jeg den holder.
Hei GK!

Har lest masse av tråden din, og har fått masse info om slamkrypere! Skal lage slamkryperkar og få meg slamkryper selv skjønner du=) Eg gleder meg skikkelig!
GK
De er sterke nok, det er dokumetert:) dem som er medium kan holde oppe en slange på 30 kilo. i midten er det en ca 2mm tjukk ståltrådogt rundt den er det noe barkelignende... Du har ikke vurdert å bare bruke en litt tjukk eikegren da? bare vann den ut et par uker først, så tror jeg den holder.


Hmm, ja, kanskje det. Vet ikke helt hvordan en eik holder seg under vann når den tas "fersk". Er redd for soppdannelse som jeg ant. har fått i bambuspinnene.

Veldig fristet til å prøve de greinene du har fått tak i, tror nok jeg kommer til å prøve de
Nemo 321
Hei GK! Har lest masse av tråden din, og har fått masse info om slamkrypere! Skal lage slamkryperkar og få meg slamkryper selv skjønner du=) Eg gleder meg skikkelig!


Hyggelig jeg ønsker deg lykke til med slamkryper, det kommer du ikke til å angre på.
Mons er død jeg fant hun på stranden søndag kveld. Hun hadde ikke spist på flere dager(om ikke uker). Og i de siste dagene har hun bare ligget å daffet på stranden.
Inaktiv bruker
nei så trist =:-C

sener deg en god trøsteklem geir =
Så trist det med Mons .

Hvordan går det med Ludvig da ? Jeg regner med at han spiser godt og koser seg.
Har du tenkt å skaffe deg en ny venn til Ludvig ?
Han spiser og koser seg
Jeg har ikke noen spesielle planer om å skaffe en ny slamkryper, jeg tror jeg bare skal la Ludvigg vokse opp og herske over karet en god stund fremover.
Nytt profilbilde:)
Kanskje på tide med nytt profilbilde

[External Image]
Stilig! Hva slags øksefisk er det?
Tilfeldig bekjentskap
© Norman Behr
Reklame for plussmedlemskap