Gk,s våte hjørne. (side 18)

Jeg er ganske sikker på at det er marmorert øksefisk...
De er jo kanskje de fineste av øksefiskene. Artig bilde også
Det var et veldig flott og stilig bilde av Øksefiksen.
Takk

Liten oppdatering av noen kar.

Den nye 54 literen min.
[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
for noen kjempefine bilder du har tat geir =
Nå har jeg tenkt meg å prøve på oppdrett på sjakkbrettcikllider, så alt av annen fisk i N R 120 går på auksjon på onsdag.

Skal se om jeg ikke kan få kjøpt noen flere røtter på onsdag å
Inaktiv bruker
skal jeg ta med noe til deg som senker ph veld bra til onsdag ??
Inaktiv bruker
skal du ha med pygmepansermallene å på aksjonen ?
david g
skal jeg ta med noe til deg som senker ph veld bra til onsdag ??

Jeg har allerede fått noe av Arthur, men takk skal du ha
david g
skal du ha med pygmepansermallene å på aksjonen ?

Nei, de har flyttet over til 54 litern.
Karikatur;)
kan bare ikke la vær å legge inn dette bilde, på skolen jobber vi for tiden med årboka og jeg har vært så heldig med å få jobben med lage karikaturer av lærerne.

Så for å liksom ha litt selvironi så lagde jeg like godt en karikatur av meg selv, er kanskje ikke så tiktig til å tegne som Tante Astrid men pøtt pøtt...

Legger også ut et sammenlignings bilde

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
fint bilde =
Akvariet sprakk!
Nei, dettte er liksom det verste som kan skje en akvarist!!

Akvariet mitt sprakk i dag, det karet på 128liter øverst i reolen. Jeg hadde bare vært ute en tur og kom hjem til et gulv fylt med 4cm høyt vann.
Alle fiskene(takk gud for at ingen døde) lå og "svømmte" i en liten grop hvor det ikke var så mye sand( det var ca fem cm med vann i karet), vannet hadde rent ned gjennom bladfikprosjektet som dereter hadde rent over og så rent ned på gulvet.

fikk ikke noen bilder av selve katastrofen men har et ruin bildere av karet, fiskene går i 80 litern inntil videre. Jeg har bestillt et nytt kar som forhåpentlig hvis kommer i morgen.

[External Image]
Inaktiv bruker
sener deg en trøsteklem geir =

ps.det er ikke gøy når det sjer såneting føler sorgen med deg geir =;-C
Kjenner jeg får vondt i magen bare av å lese om dette. Veldig glad for at det ikke gikk liv ihvertfall, men ikke morro når det skjer slikt. Blir jo både ekstra arbeid og ekstra utgifter i tillegg til alt stresset for både deg og fiskene. Håper du får god hjelp av de du har rundt deg.
ja det får jeg

Jeg var også så heldig i å ha besøk da vannet hadde rent ut, så de hjalp til å tørke opp
Urghh, kjenner jeg blir svett når jeg leser om karet ditt som sprakk. Kjipt!

Psst: syns du tegner bra jeg, og du ser ut som du er en kul ung herremann på bildet
....... og mye bedre enn meg på karikatur!
Slenger inn et bilde av bladfiskprosjektet..

[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Runar Heskestad
Reklame for plussmedlemskap