Davids våte verden (side 19)

Inaktiv bruker
jeg tror at hudiskusen døde av det streset som var akurat på den tiden hu døde =:-C
Inaktiv bruker
3 nye bilder legger jeg ut 2 av di nye diskusene og 1 av 1 av mine 4 corydoras schwartzier

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
gleder meg veldig til den 15 november for da blir jeg 15 år jippi =
Inaktiv bruker
3 nye diskusbilder som jeg tok i dag

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
2 nye kampfiskbilder =

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
bilder av corydoras og rød kurvciklide

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
nå snør det i kristiansand =
Det gjorde det er og for første dag denne sesongen. Jeg tenkte at den kom til å forsvinne etter noen timer, men nei. Den ligger enda, men smelter litt etter litt.

Det hadde ikke gjort noen om det ikke kom snø helt enda, det er forsatt litt tildlig for snø nå.
Inaktiv bruker
snø er jo kjempe gøy men det er ikke skolen det er forbut og ha snøbalkrig rrrr hater di kjempeteite skolereglene skolen min har =
Inaktiv bruker
i dag har jeg holt en kongeboa mens jeg jobbet i slangeavdelingen i kristiansanddyrepark og jeg har gjort regnt hos en tarantella å i kr . sand dyreparken og matet di digre røhalemaller og den digre haimellen og noen terapier med råt hestekjøt. nå netopp komm jeg hjemm fra knask eller knep turen min å det er gåt og sunt å gå en tur ute =
Inaktiv bruker
jeg gleder meg til mamma kommer hjem fra danm hun kommer hjem det er i dag kommer hjemm og jeg som vile vere med og sjope i dyrebutikker i danmarkk=
Inaktiv bruker
gonat til alle på akvaforum og sov got og ha gode akvariumdrømer ikke marerit =
Inaktiv bruker
jeg har planer om og lage et alge akvarium info finer men i den lenken under

Inaktiv bruker
i dag har jeg fune 3 trerøter mens jeg jik tur =
Inaktiv bruker
jeg må bare si at nå gleder jeg meg til vidregåne for jeg skal gå videre i akvariumgenen på søngnelanbruksskole jippi =
Har det med tropisk fisk å gjøre da?

Personlig har jeg satt som mål å ta bachelor i TV/film produksjon i Bergen når jeg er ferdig på videregående.
Er det mange år til du søker videregående da?
Inaktiv bruker
5 år kommer jeg til å søke =
Inaktiv bruker
Hamskifte hos tarantellaenmin moly
nå netopp opdaget jeg at tarantellaen min moly skal ha et hamskifte og jeg som trode at hu avr ferdig med slike ting.det hele bejynte med at jeg fant hene på rygen og jeg bleg litt urolig for jeg trode hu var dø men når jeg var ner hene med en tanbørste så oppdaget jeg at det var liv i hene og jeg snude hene med tanbørsten og da oppdaget jeg at det var et sted på bakkropen henes som manglet sykt mye hår og da er jeg helt sikert på at det er et hamskifte moly er på vei innd i =

ps. jeg har skafet meg 1 diger blå akara som jg skal gi bort til kristiansand dyrepark vis di vil ha hene og en javamose dot som jeg skal behlde selv =

jeg tok å 2 bilder av hne når hun lå på rygen sin og sov

hele moly bilde er tat oven ifra

[External Image]

ser du di skarpe hogtenene henes

[External Image]
Inaktiv bruker
Jippi ansistrusyngel for 2 gang =:-D
jeg har endeligt fåt ansistrusyngel ijen og jet om jeg er glad =

info om malehula som det skjede i
................................................................................................................
lagd av leire.

lagde den i kjeramiktimen for noen årsiden og jeg er gla at hanansistrusen likte den.
beskrive hordan den ser ut men jeg har lagd den på min måte =

................................................................................................................
Inaktiv bruker
et diskus bilde som jeg tok netopp =

er den ikke kempefin

[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap