Vestfold akvarieklubb (side 19)

Jeg lover å bli aktiv
Har også sagt til JR at jeg kan lage webside til klubben
Hei tenkte jeg bare måtte gi ett lite hint om Dak her.. er jo ikke så langt til Drammen å der er det jo aktivitet .. Neste møte er jo førstkommende Torsdag så det er jo bare å møte. alle er hjertelig velkomne i alle fall
drammen er langt unna når du er avhengig av buss og tog :p
Siden jeg er hjemme en tur igjen, så må vi jo nesten prøve å få til en grillings eller bare et lite vårtreff og der er det jo mulighet for alle som ønsker å dukke opp for å hilse på.
Sjekke ut oss halvgærne pratmakerne.

Vi er alle forskjelige, har forskjellige interesser og erfaringer innen akvariehobbyen og utenfor, som gjør det flott å være medlem. Man kan alltid lære noe eller hvis man trenger hjelp, har man noen å spørre.

Får man sykdom på fiskene lørdagskveld er det deilig å kontakte medlemene, er sikkert noen der som vet hva det er, eller iallefal har medisin man kan benytte frem til helga er over.

Det er kjekt når man skal på ferie og ha noen med kunnskap om pumper, bakteriekulturer og deres viktighet, til å stikke innom for å sjekke hvordan ting står til.

Dessuten bytte planter, fisk, utstyr osv medlemene imellom.

En ide jeg har er å få til en samlekasse, hvor man kan legge alt av utsyr man egentlig aldri bruker, slik at alle kan låne derfra.

Anne
Ja det kan være mange fordeler med å ha en lokal akvarie klubb. Et sommer treff hadde jo hvert en fin start
Grilling hørtes bra ut...
Hvor lenge blir du i landet?

Kjetil.
Kan godt påta meg å holde grillingsen her i gården

Har Gassgrill, ny av fjoråret så da skulle det vel være greit å grille uten å vente alt for lenge på maten

Vi får finne en dato som passer, før galemor returnerer til Thailand.

Mvh Jan Rune
Grillfest.
se dær ja
Om det blir stort oppmøte så kan jeg hive weberen bak på hengeren.
Da har vi to griller
Reiser nedover igjen i begynnelsen av juni, så er jo iallefal 2 helger det er mulig å benytte seg av.

Oppmøte blir nok som vanlig tenker jeg, den vanlige gjengen og gjester

Dato for grilling.
Bare venter på en dato, er klar jeg
Grilling.
Bengt M
Bare venter på en dato, er klar jeg ;-)

Hei Bengt!

Hva med førstkommende Lørdag? 21.05

Vi fyller opp hagen til det ikke er plass til flere, så får de andre sitte på plenen eller trappa ;.-)

Tar du med deg din gassgrill så har vi 2

Mvh Jan Rune
Grilling på lørdag.
Lørdag passer bra og jeg tar med grillen.
kl?
Skal spise middag med farmor kl 1, men etter det er jeg ledig hele dagen, kvelden og natta
Jo håper alle har en strålendes 17 mai og at dere husker hvilken grunn vi feirer den for.

Dessuten, man skal være stille når nasjonalsangen spilles og flagget skal holdes opp fra bakken. Mange dårlige holdninger blant dagens foreldre. :P
Ønsker alle en god 17. Mai feiring rundt om

Hasr igrunnen ikke tenkt noe særlig over klokkeslett enda, men kom gjerne med forslag?

Mvh Jan Rune
vel det meste etter kl 2 passer for meg.
Håpe været er strålende.
Tidspunkt.
Egentlig så kan jeg når det måtte hvere men en gang etter kl 2 er helt ok for meg. Hva med kl 4? (bare et forslag, så har vi et klokkeslett å gå etter)
Anne jeg kan hente deg om du vil, kanskje du kan hjelpe meg og få grillen opp på hengeren?
Da kan du jo få sett karene mine samtidig
Blir det grillings idag?
Sovna vist lit.
klokka 5 idag, ifølge svaret jeg fikk fra jan rune tidligere idag. så du rekker det nok :p
Skal vi ta med egen grillmat, har stressa rundt så mye for mamma at jeg nærmest har glemt alt mulig som skjer. :P
Tilfeldig bekjentskap
© S i m e n
Reklame for plussmedlemskap